Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec partnerem Eurocash i P@ki Lidera

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2017, 16:42
Grupa Żywiec partnerem Eurocash i P@ki Lidera
fot. Grupa Żywiec

Grupa Eurocash postanowiła stworzyć narzędzia wspierające sprzedaż. Tak powstała P@ka Lidera - zestaw trzech bezpłatnych aplikacji. Partnerem tego przedsięwzięcia została Grupa Żywiec.

Z danych Nielsen przygotowywanych dla Grupy Eurocash wynika, że aż dwie trzecie Polaków kupuje piwo w małych, lokalnych sklepach. To właśnie małe sklepy są najbardziej narażone na wahania nastrojów konsumenckich. Często mają mniejsze możliwości organizacji promocji bez ponoszenia strat, trudniej im również oferować pełen wachlarz produktów w konkurencyjnych cenach.
Z tym stwierdzeniem nie zgadza się Grupa Eurocash, która postanowiła stworzyć narzędzia wspierające sprzedaż, które będą skuteczne, innowacyjne, a jednocześnie maksymalnie proste i szybkie w obsłudze. Tak powstała P@ka Lidera - zestaw trzech bezpłatnych aplikacji,
dzięki którym - bez względu na aurę i temperaturę za oknem - można skutecznie podkręcać zainteresowanie klientów i obroty.

- Nie trzeba być analitykiem rynku, by wiedzieć, że nic tak dobrze nie sprzedaje towaru
jak atrakcyjna i promocyjna cena. Jednak aby móc kusić promocjami i przyciągać konsumentów, trzeba najpierw skutecznie informować o nich. Sieci handlowe, by promować swoje oferty, każdego dnia inwestują w reklamę bajońskie sumy. Aplikacje P@ki Lidera - Drinco i Kreator Gazetek pozwalają dokładnie na to samo, ale na miarę potrzeb detalistów. Prosto, szybko, bez zbędnych kosztów i bezpośrednio do konsumenta - tłumaczy Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu i rozwoju sprzedaży Eurocash Alkohole.

Narzędzia P@ki Lidera to nie tylko wsparcie sprzedaży dla detalistów, ale również alternatywna forma reklamy i promocji dla producentów. Dzięki nim mogą dotrzeć ze swoją ofertą - zarówno z nowościami, jak i obniżkami cen - do konsumentów, jak i osób odpowiedzialnych za zakupy w sklepach spożywczych.

- Doceniliśmy potencjał drzemiący w projekcie P@ka Lidera. Naszym zdaniem to nie tylko ciekawe narzędzie marketingu mobilnego, który wcześniej niż później na dobre podbije rynek. To aplikacje, które pozwalają niewielkim sklepom na bycie konkurencyjnym i walczyć o klientów na równych zasadach - komentuje decyzję Grupy Żywiec o udziale w projekcie przy tworzeniu P@ki Lidera Marcin Ruciński, Kierownik ds. Klientów Kluczowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH