Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec: Powrót EB to sukces, a wraz z tym piwem wraca też kultowa gra

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2016, 15:31
Grupa Żywiec: Powrót EB to sukces, a wraz z tym piwem wraca też kultowa gra
Pinball kiedyś stał w każdym barze, ale został wyparty przez gry video fot. Grupa Żywiec

Przywrócenia w ubiegłym roku na polski rynek piwa EB, symbolu lat dziewięćdziesiątych, okazało się sukcesem. Teraz legendarna marka z lat 90-tych wraca do gry wraz z zaproszeniem do bicia rekordów w kultowej grze z tamtych lat, czyli w pinball.

- Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB okazała się wielkim sukcesem. Moda na produkty retro trwa, czego najlepszym dowodem są wyniki naszej marki – mówi Barbara Rychel, dyrektor Marek Regionalnych EB i Tatry w Grupie Żywiec.

- W ubiegłym roku wróciła kultowa marka piwa, teraz dzięki niej wraca kultowa gra pinball. Każdy może stanąć do bicia rekordu z lat 90-tych – dodaje.

Pinball kiedyś stał w każdym barze, ale został wyparty przez gry video. W najnowszej aktywacji internetowej EB zaprasza  fanów do zmierzenia się z legendą pinballa EB i pobicia rekordu z lat 90-tych. Aby wygrać jedną z nagród trzeba zdobyć co najmniej 1.286.736 punktów i kreatywnie odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagroda główna to maszyna Pinball wraz z zapasem piwa EB na rok oraz 100 odtwarzaczy Boombox EB marki Berlin współpracujących z każdym smartphonem. Konkurs trwa od 28 stycznia do 10 marca 2016 r.

EB to piwo, które w latach 90-tych było jednym z najpopularniejszych w kraju. W 2015 roku Grupa Żywiec zdecydowała o przywróceniu marki na polski rynek. Obecnie piwo EB jest ponownie dostępne na polskim rynku w butelkach 500 ml i puszkach 500 ml.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce, a portfelu ma takie marki piw jak: Żywiec, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi też dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Heineken, Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Bock, Żywiec APA, Żywiec Saison, Warka Radler).

Grupa Żywiec, która jest powiązana z Grupą Heineken, sprzedała w 2014 roku blisko 10,7 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pamik 03-02-2016, 16:23:
Jak dla mnie to oni powinni skupić sie tez na pracownikach, bo na forum gowork.pl/opinie_czytaj,44868 jest wiele narzekania na warunki.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH