Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec rozwija ofertę bezalkoholowych specjalności i inwestuje w łańcuch dostaw

W nadchodzącym sezonie letnim 80 proc. dorosłych konsumentów sięgnie po piwo. Grupa Żywiec stawia na zaskakujące połączenia smakowe i nowe propozycje bezalkoholowe, które mają szansę zdobyć gusta nie tylko piwoszy. Firma jako pierwsza na rynku zaoferuje na dużą skalę bezalkoholowe specjalności. W tym roku firma rozpoczęła też działalność nowego Centrum Dystrybucji w Elblągu. Wartość nowej inwestycji na elbląskiej Modrzewinie to kilkadziesiąt milionów złotych.

Grupa Żywiec rozwija ofertę bezalkoholowych specjalności i inwestuje w łańcuch dostaw
fot. za grupazywiec.pl

Aż 7 na 10 konsumentów prawdopodobnie za każdym razem wybierze coś innego, bo poszukiwanie nowych smaków i wariantów to najbardziej widoczny trend w branży piwnej (badanie Birofilia.org). Polacy poszukują coraz ciekawszych smaków i napojów, które pomogą im prowadzić bardziej aktywny i zdrowy styl życia.

Nowa odsłona bezalkoholowej rewolucji

Piwa bezalkoholowe i piwne specjalności to nieustannie motory napędowe rynku piwa w Polsce. W ubiegłym roku Grupa Żywiec podwoiła sprzedaż piw bezalkoholowych stając się liderem segmentu, który rośnie w tempie blisko 80% (badanie Nielsena). Konsumenci mają jednak apetyt na znacznie więcej. Już 3 na 4 dorosłych Polaków pijących piwo bezalkoholowe oczekuje dalszego poszerzania oferty.

- Realizując wizję najlepszego portfela napojów dla dorosłych konsumentów, znacząco poszerzamy Strefę Zero. Łączmy sukcesy piwnych specjalności oraz piw bez procentów i wprowadzamy na rynek Żywiec Białe 0.0% oraz Żywiec Sesyjne IPA 0.0.%, czyli bezalkoholowe warianty znanych i lubianych specjalności naszej flagowej marki. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych wyników sprzedaży i widzimy w Strefie Zero duży potencjał na przyszłość – mówi Małgorzata Lubelska, Dyrektor ds. Marketingu w Grupie Żywiec.

Radlery nie tylko na lato

W tym roku Grupa Żywiec rewolucjonizuje także ofertę bezalkoholowych radlerów. Jako pierwsza firma wprowadza na dużą skalę radlera warzonego z użyciem ciemnych słodów. Warka Radler 0,0% Ciemne Cytrynowe, które powstaje na bazie ciemnego piwa warzonego z kompozycji słodów: jasnego, karmelowego jasnego, monachijskiego, palonego i karmelowego ciemnego, nadająca piwu ciemny kolor oraz goryczkowy i orzeźwiający smak. To zaskakujące połączenie, które zachęci do spróbowania radlerów zupełnie nowych konsumentów, a także do sięgania po ten produkt poza typowym dla tego segmentu sezonem letnim.

Egzotyczne smaki Desperadosa i Dzikiego Sadu

Piwa smakowe to druga po piwach bezalkoholowych najszybciej rosnąca kategoria w branży piwnej. Grupa Żywiec dzięki różnorodnej ofercie marek Desperados i Dziki Sad jest obecnie liderem segmentu z ponad 42% udziałem w rynku. W tym roku w portfolio firmy pojawi się nowy wariant marki Desperados  - Desperados Mojito oraz Dziki Sad o smaku mango.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    piwa bezalkoholowe RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    piwne specjalności RSS ALERT    /    piwa smakowe RSS ALERT    /    radlery RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    łańcuch dostaw RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • dystrybutor 2019-05-15 21:31:59
    A aroganccy sabotażyści od sprzedaży, na czele z prezesem celejowskim robią skutecznie wszystko aby udziały rynkowe nie odzwierciedlały faktycznego potencjału marek. Tak trzymać.
  • czesław swarzędz 2019-06-04 01:34:28
    piłem wasze piwo długo nawet za komuny przyjechałem-samochodem dla klubu pycha potem poznań ok bo tam teraz od chyba 15 lat nie piję bo jest do niczego /byłem też z żywcu-rodzina/ to samo kwalifikuje je na poziomie harnaś + czyli zero

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.