Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec rozwija ofertę piw bezalkoholowych i specjalności

Grupa Żywiec zaoferuje w tym sezonie konsumentom szeroki wybór piw bezalkoholowych oraz - odpowiadając na potrzebę coraz większej różnorodności piwnych smaków - rozszerzy też ofertę specjalności.

Grupa Żywiec rozwija ofertę piw bezalkoholowych i specjalności
fot. Grupa Żywiec

- Sukcesy wariantów Żywca, Warki Radler i Dzikiego Sadu pokazują, że Grupa Żywiec ma doskonałe wyczucie potrzeb konsumentów tworzy produkty, które zyskują zwolenników jakością i smakiem. Stworzyliśmy segment radlerów i rozwinęliśmy specjalności zostając ich liderem - mówi Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec.

- Wykorzystując tę wiedzę i doświadczenie chcemy rozwijać portfolio produktów, które będzie najlepiej na rynku dopasowane do zmieniających się potrzeb konsumentów. Naszą ambicją jest, aby poprzez rozwój oferty bezalkoholowej Grupa Żywiec stała się najbardziej podziwianą firmą nie tylko w branży piwnej, ale także wśród producentów napojów dla dorosłych konsumentów – dodaje.

W Strefie Zero, bo pod taką nazwą oferta trafi do 30 tysięcy sklepów w całej Polsce, konsumenci znajdą piwo Żywiec Bezalkoholowe oraz nowości: Heinekena 0,0.% i Warkę Radler 0.0.% w dwóch nowych wariantach smakowych jabłko mięta i grejpfrut pomarańcza oraz dotychczasowy wariant cytrynowy radlera.

Odpowiadając na potrzebę coraz większej różnorodności piwnych smaków Grupa Żywiec rozszerzy również ofertę specjalności o nowy wariant Żywiec Sesyjne IPA oraz piwa smakowe o wariant Dziki Sad czereśnia. 

Bezalkoholowa rewolucja

Na rynku piwa trwa prawdziwa rewolucja. Konsumenci poszukują coraz większej różnorodności i produktów dopasowanych do bardziej aktywnego stylu życia. Ten trend jest szczególnie widoczny w młodym pokoleniu.

Jak wynika z Badania społeczności Birofilia.org „Milenialsi a piwo” blisko 40% Milenialsów deklaruje, że lubi eksperymentować i za każdym razem sięgać po inne piwo. Tylko 5% z nich zwraca uwagę na zawartość alkoholu przy wyborze piwa. Liczba Polaków, dla których zdrowy styl życia jest ważny podwoiła się w ciągu ostatnich 10 lat, a aż 5 milionów Polaków nie pije alkoholu.

Żywiec Bezalkoholowe oraz nowy Heineken 0,0% to piwa idealne dla każdego miłośnika klasycznych lagerów, którymi mogą się teraz cieszyć bez względu na okazję i porę dnia. Warka Radler Grejpfrut z Pomarańczą 0.0% oraz Warka Radler Jabłko z Miętą 0.0% - prawdziwe orzeźwienie z charakterem piwa, owocowe nuty przywodzące na myśl letnią atmosferę zabawy i radości. Nowe bezalkoholowe produkty z Grupy Żywiec będą dostępne w sklepach w całej Polsce a w najlepszych punktach sprzedaży będzie im towarzyszyć specjalna aktywacja Strefa Zero, którą Grupa Żywiec zrealizowała we współpracy z agencją Global Shopper Marketing.

Oferta dopasowana do konsumenta

Chociaż piwa bezalkoholowe to obecnie najszybciej rosnący segment na rynku to moda na piwne specjalności, piwa z dodatkami czy piwa smakowe trzyma się mocno. Tylko w 2017 roku na rynku pojawiło się 1600 nowych piw, z czego tylko 6% to klasyczne jasne pełne. 30% birofili wśród dominujących trendów na rynku wymienia piwa z dodatkami.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Guillaume Duverdier RSS ALERT    /    Małgorzata Lubelska RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.