REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Żywiec skoncentruje się na wzmacnianiu marek i na nowościach

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2016, 10:44
Grupa Żywiec skoncentruje się na wzmacnianiu marek i na nowościach
W nadchodzących miesiącach Grupa będzie się koncentrować na wprowadzeniu nowości na rynek fot. Grupa Żywiec

Grupa Żywiec będzie w tym roku kontynuować inwestycje w dalsze wzmacnianie swoich marek i w atrakcyjność oferty produktowej przez innowacje – zapowiada Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec.

REKLAMA

W nadchodzących miesiącach Grupa będzie się koncentrować na wprowadzeniu nowości na rynek oraz realizacji programu marketingowego zaplanowanego na sezon piwny, a także na dalszym wzmacnianiu marek i poprawie obsługi klienta. 

Grupa Żywiec informuje, że rynek pozostaje bardzo konkurencyjny, więc firma będzie kontynuować również działania nastawione na dalszą poprawę efektywności procesów oraz obniżenie kosztów działalności.

Mimo iż tradycyjne jasne pełne wciąż odpowiada za większość sprzedaży w kategorii piwa, to najszybciej rosnącym segmentem rynku są piwne specjalności, w tym piwa smakowe, pszeniczne, niepasteryzowane czy radlery.

Grupa Żywiec podkreśla, że po dotychczasowym sukcesie rynkowym Warki Radler (obecnie najlepiej sprzedający się radler w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 50 proc.) w kwietniu Grupa Żywiec wprowadziła do oferty nowy wariant smakowy Warka Radler jabłko-gruszka. 

Warka Radler 0,0 proc. - naturalnie mętny bezalkoholowy napój piwny dla dorosłych - pojawi się natomiast w innowacyjnym dla tego segmentu opakowaniu typu PET, co zapewni konsumentom wygodę konsumpcji przy różnych okazjach.

Grupa Żywiec podaje, że polscy konsumenci coraz częściej sięgają po produkty nisko i bezalkoholowe. W 2015 roku ten segment wzrósł o 11 proc. W związku z tym w tym roku Grupa wprowadza nowy wariant piwa Żywiec Bezalkoholowe.

Od początku roku firma kontynuuje inwestycje we flagową markę realizując kampanię Chce się Ż, która przyczynia się do dalszego wzmocnienia Żywca, jako lidera segmentu premium.

W tym sezonie Grupa Żywiec kontynuuje też rozwój portfolio marek regionalnych. Jeszcze w kwietniu w sklepach na terenie Warszawy i Mazowsza pojawi się nowy wariant piwa Królewskie Niefiltrowane. W trakcie procesu produkcji piwo to nie jest poddawane filtracji, dzięki czemu zachowuje charakterystyczne walory smakowe, naturalną mętność i pełny smak.

Od początku roku marka Królewskie komunikuje też swoje warszawskie korzenie w nowej kampanii reklamowej. Marki regionalne (Królewskie i Specjal) otrzymały też silne wsparcie w postaci loterii konsumenckich.

Po sukcesie cydru Strongbow, który po roku od wprowadzenia osiągnął pozycję drugiej marki w tej kategorii, na początku kwietnia Grupa Żywiec wprowadziła nowy wariant smakowy Strongbow Dark Fruit – jabłkowy cydr z nutą czarnej porzeczki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH