Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec wdraża nowe rozwiązanie do obsługi HR

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-04-2015, 15:17

Grupa Żywiec wdrożyła nowe rozwiązanie do samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej. Dzięki temu, pięć tysięcy pracowników firmy może realizować wybrane procesy HR za pomocą prostej w obsłudze aplikacji.

Rozwiązanie zostało wdrożone z pomocą firmy GAVDI Polska i usprawniło kadrowe czynności administracyjne i ograniczyło papierowy obieg dokumentów w firmie.

- Jakość usług świadczonych pracownikom jest dla nas bardzo ważna, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązania samoobsługowego. Cieszy nas, że spotkało się ono z bardzo pozytywną opinią pracowników i menedżerów zatrudnionych w Grupie Żywiec. Potwierdza to wynik ostatniej ankiety, w której corocznie Dział IT bada satysfakcję swoich respondentów, badając opinię o narzędziach, systemach i usługach IT  – mówi Marcin Piątkowski, kierownik projektu z Grupy Żywiec.

- Za pomocą uruchomionej samoobsługi pracownicy mogą samodzielnie realizować działania, które do tej pory wymagały zaangażowania działu personalnego. Wszystkie to dzieje się przy użyciu intuicyjnej w obsłudze aplikacji dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej – mówi Ireneusz Hołowacz, kierownik projektu z firmy GAVDI Polska odpowiedzialnej za jego realizację.

W ramach nowego rozwiązania samoobsługowego dla systemu SAP HCM pracownicy Grupy Żywiec mogą w każdej chwili podejrzeć swoje dane przechowywane w eTeczce - elektronicznej teczce osobowej pracownika, pobrać comiesięczny pasek płacowy, dokument PIT czy deklarację RMUA.

Dzięki funkcjonalności samoobsługi pracownicy mogą także w sposób elektroniczny zweryfikować i zaktualizować swoje dane, złożyć oświadczenie o wspólnym rozliczeniu z małżonkiem w celach podatkowych, zgłosić członka rodziny do ZUS, czy zaplanować urlop wypoczynkowy bez konieczności wizyty w dziale HR.

Rozwiązanie samoobsługowe usprawniło też pracę menedżerów, którzy teraz na bieżąco mogą mieć wgląd w dane podległych im pracowników, uzyskać informację o nieobecnościach w swoim zespole, czy o upływających terminach ważności badań lekarskich lub szkoleń BHP.

Dodatkowo, rozwiązanie pozwala generować raporty dla wybranych pracowników oraz elektroniczne wnioski kadrowe, na przykład o utworzenie stanowiska, zatrudnienie nowego pracownika, zmianę warunków zatrudnienia, czy o rozwiązanie umowy o pracę. Wszystkie dane widoczne w panelu samoobsługi menedżerskiej pochodzą bezpośrednio z systemu kadrowo – płacowego, co daje pewność, że są zawsze aktualne i wiarygodne.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH