Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec wierzy w rozwój segmentu piw bezalkoholowych i rozwija Strefę Zero

Grupa Żywiec wierzy w dalszy szybki rozwój segmentu bezalkolowego i ocenia, że w tym roku jeszcze więcej Polaków sięgnie po piwa i radlery bezalkoholowe. więc rozwija ofertę. Grupa Żywiec zaoferuje dorosłym konsumentom kolejne nowości. W Strefie Zero, która w ubiegłym roku szturmem zdobyła gusta Polaków, pojawią się Żywiec Białe 0.0%, oraz pierwszy w Polsce radler na ciemnym piwie czyli Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Firma zaoferuje także Heinekena 0.0.% w nowym, poręcznym opakowaniu.

Grupa Żywiec wierzy w rozwój segmentu piw bezalkoholowych i rozwija Strefę Zero
fot. materiały prasowe

Polacy nieustannie poszukują nowych smaków i produktów, które są dopasowane do bardziej aktywnego trybu życia. Jak wynika z badań zrealizowanych przez serwis Birofilia.org ponad 70% konsumentów piwa sięga także po piwa bez procentów, a już 12% deklaruje picie tylko piwa bezalkoholowego. Blisko 70% respondentów przyznało, że chcieliby mieć jeszcze większy wybór piw bezalkoholowych.

- Ambicją Grupy Żywiec jest rozwijanie najlepszej na rynku oferty napojów dla dorosłych konsumentów. W ostatnich latach skutecznie kształtowaliśmy trendy zachęcając Polaków do próbowania nowych smaków ze specjalnościami Żywca i piwami smakowymi, a w ubiegłym roku rozpoczęliśmy bezalkoholową piwną rewolucję. Dziś Grupa Żywiec jest absolutnym liderem rynku w obu segmentach. Łączymy zatem kompetencje w warzeniu piw gatunkowych i bezalkoholowych oferując zupełnie nowe bezalkoholowe specjalności jak Żywiec Białe 0.0% – mówi Małgorzata Lubelska, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec.

Wybierając piwa bez alkoholu Polacy najczęściej sięgają po radlery, które stanowią obecnie ponad 60% sprzedaży w tym segmencie*[2]. Wprowadzając nowe smaki co roku Grupa Żywiec umacnia tu pozycję lidera. W tym roku firma przygotowała nowość, która zrewolucjonizuje ofertę. Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie. Dzięki połączeniu piwa warzonego z użyciem palonych słodów oraz cytrynowej lemoniady oferuje  goryczkowe orzeźwienie.   

- Warka Radler 0,0% Ciemne Cytrynowe powstaje na bazie ciemnego piwa warzonego z kompozycji słodów: jasnego, karmelowego jasnego, monachijskiego, palonego i karmelowego ciemnego, która nadaje nowej Warce Radler wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. To bardzo zaskakujące połączenie, które zachęci do spróbowania radlerów zupełnie nowych konsumentów, a także do sięgania po ten produkt poza typowym dla tego segmentu sezonem letnim – dodaje Ewelina Kawnik, Drink Different Brands and Innovation Manager

W Strefie Zero w tym roku pojawi się także Heineken 0.0% w puszce, wzbogacając ofertę tej marki o nowe opakowanie.

- Heineken 0.0% zdobył uznanie konsumentów i oceniany jest jako najlepszy lager bezalkoholowy w zielonej butelce[3]. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć jego dostępność o bardziej poręczne opakowanie, które idealnie wpisuje się w nowe okazje „on the go” po wysiłku sportowym – mówi Marcin Filipiak, Brand Manager Heinekena.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    piwa bezalkoholowe RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Marcin Filipiak RSS ALERT    /    Małgorzata Lubelska RSS ALERT    /    Ewelina Kawnik RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.