Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec z nowym piwem smakowym – Dziki Sad Śliwka

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-03-2017, 10:36
Grupa Żywiec z nowym piwem smakowym – Dziki Sad Śliwka
fot. Grupa Żywiec

Grupa Żywiec, po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie, wprowadza na rynek nowe piwo smakowe Dziki Sad Śliwka. To unikalna na polskim rynku propozycja, łącząca piwo (60 proc.) oraz napój bezalkoholowy o tradycyjnym smaku śliwki (40 proc.).

Dziki Sad zadebiutował w ubiegłym roku w kategorii miksów piwnych powyżej 4 proc. alkoholu i jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami.

– Debiutujący w ubiegłym roku Dziki Sad okazał się ciekawą propozycją dla osób szukających nowych, orzeźwiających smaków. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnego wariantu, którego do tej pory nie było na polskim rynku. Sezon na śliwkę w Dzikim Sadzie rozpoczyna się już w marcu – mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand manager Dzikiego Sadu i Strongbowa.

Napój zawiera 4,5 proc. alk. Dziki Sad Śliwka jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, unikatowej rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml.

Wprowadzenie nowego smaku marki wspierać będzie komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Powróci historia oryginalnej rodziny sadowników z Dzikiego Sadu oraz jeży - ich niezastąpionych pomocników. To właśnie jeże w ubiegłym roku podbiły Internet, czyniąc stronę marki na Facebooku najbardziej angażującym profilem 2016 r.

Kampanię TV Dzikiego Sadu Śliwka przygotowała agencja 2012, za działania w Internecie i social mediach odpowiada agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja Just.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający portfolio 11 stylów piwnych, 15 marek i 34  produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z najpopularniejszych polskich piw eksportowych, sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Affligem) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Marcowe, Żywiec Białe, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler). Firma powiązana jest z Grupą Heineken, największym producentem piwa w Europie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • malucry 07-07-2017, 08:15:
Ludzie, nie kupujcie tego syfu! W smaku paskudna chemia, syropy glukozowe poganiają glukozowo-fruktozowe i czerwień z marchwi.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH