Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Grzaniec Galicyjski synonimem wina grzanego w Polsce. Marka świętuje 25 lat istnienia

Niemcy mają swój glühwein, Skandynawowie – glögg, a Polacy – Grzaniec Galicyjski. Mija ćwierć wieku od powstania marki, która stała się dla wielu synonimem wina grzanego i po dziś dzień króluje w tej kategorii alkoholi. Z okazji jubileuszu prowadzona będzie komunikacja w social mediach, a Grzaniec Galicyjski zagości podczas jarmarków świątecznych w wielu polskich miastach oraz podczas zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich m.in. w Wiśle.

Grzaniec Galicyjski synonimem wina grzanego w Polsce. Marka świętuje 25 lat istnienia
fot. materiały prasowe

Grzaniec Galicyjski to pierwsza marka w swojej kategorii, której udało się zbudować świadomość wśród konsumentów. Jej popularność spowodowała, że Polacy często utożsamiają wino grzane właśnie z Grzańcem Galicyjskim. To niewątpliwy sukces, który marka osiągnęła w ciągu ćwierć wieku swojego istnienia.

- Grzaniec Galicyjski jest obecny na polskim rynku od 1994 roku i jako jedyny produkt w tej kategorii robiony jest ściśle według niezmiennej, tradycyjnej receptury. Jego sekretem jest wysokiej jakości wino dostępne tylko w trzech miejscach na świecie oraz specjalnie dobrana kompozycja naturalnych przypraw korzennych – mówi Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

Milowym krokiem w rozwoju Grzańca Galicyjskiego stało się przejęcie marki, dzięki któremu obecnie znajduje się ona w portfolio produktowym JNT Group.

- Dokonując zakupu marki, mieliśmy świadomość ogromnego potencjału całej kategorii win grzanych. Aby ją dynamicznie rozwinąć, wprowadziliśmy nowe warianty Grzańca Galicyjskiego, m.in. Miodowy, Bezalkoholowy czy innowacyjny VIP White, a także rozbudowaliśmy naszą drugą markę: Zbójeckie Grzane. Dokonaliśmy także inwestycji w wyposażenie dla lokali gastronomicznych, które umożliwia serwowanie naszych trunków z tej kategorii w większości restauracji oraz w mobilnych punktach, np. pod stokami narciarskimi. Teraz jako lider i jedyna firma w kraju jesteśmy przygotowani do kompleksowej obsługi segmentu win grzanych – wyjaśnia Jakub Nowak.

– Dzięki temu w ciągu zaledwie jednego sezonu udało nam się podwoić sprzedaż Grzańca Galicyjskiego - dodaje.

Wino grzane jest produktem sezonowym, a okres największego zainteresowania tym trunkiem przychodzi wraz z jarmarkami świątecznymi, których tradycja przywędrowała do Polski z Niemiec i Austrii. Z tego względu Grzaniec Galicyjski jubileusz 25-lecia będzie świętować podczas jarmarków bożonarodzeniowych m.in. w Warszawie i we Wrocławiu czy Targów Bożonarodzeniowych w Krakowie. Marka obecna będzie także w Strefie Kibica i Strefie VIP podczas Pucharu Świata w Skokach Narciarskich m.in. w Wiśle.

Z okazji jubileuszu prowadzona będzie komunikacja w kanałach social mediowych, w tym m.in. konkursy na Facebooku oraz aktywności z influencerami na Instagramie. 

JNT Group S.A. Sp.K. – firma powstała w 1976 roku pod nazwą Jantoń. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce.

Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. JNT Group S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon czy Cydr Dobroński. Firma JNT Group to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    wina grzane RSS ALERT    /    wino grzane RSS ALERT    /    rynek wina RSS ALERT    /    grzańce RSS ALERT    /    Jantoń RSS ALERT    /    JNT Group RSS ALERT    /    Jakub Nowak RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.75.242
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.