REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gutt Vodka chce podbić serca Polaków i wejść na rynki europejskie

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2015, 11:19
Gutt Vodka chce podbić serca Polaków i wejść na rynki europejskie
fot. Gutt Vodka

Gutt Vodka, nowa luksusowa marka wódek, zaczyna mocniej wchodzić do sklepów detalicznych – jest już obecna w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma i prowadzi rozmowy z kolejnymi placówkami. Gutt Vodka chce podbić nie tylko konsumentów w Polsce, ale także wyjść na rynki europejskie.

REKLAMA

W lipcu tego roku Michał Gutt, założyciel marki Gutt, wprowadził na polski rynek trzy odmiany smakowe nowej wódki premium Gutt Vodka – Pepper, Herbal oraz Pure. 

Po kilku miesiącach od wejścia na rynek Gutt Vodka od połowy listopada jest dostępna w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma.

Producent wódek Gutt prowadzi zaawansowane rozmowy z innymi sieciami sklepów - zarówno ogólnopolskimi, jaki i regionalnymi.

Wódki marki Gutt można też kupić w coraz większej liczbie placówek indywidualnych oraz restauracji. Prowadzone są również negocjacje dotyczące eksportu na kilka europejskich rynków.

Pojawienie się Gutt Vodka na półkach sklepów sieci Alma to efekt realizacji przyjętej strategii producenta, zakładającej wprowadzenie tej luksusowej wódki do najlepszych sklepów oferujących produkty premium w Polsce. Ogólnopolska skala działania Almy umożliwi dotarcie do nowych klientów poszukujących tego typu produktów.

- Delikatesy Alma to naturalne miejsce dla naszych wódek – mówi Michał Gutt, twórca wódek marki Gutt.

– Mamy produkt z segmentu premium, jesteśmy więc świetnym partnerem dla firm, które chcą oferować swoim klientom produkty najwyższej jakości. Naszym atutem jest także to, że nasza wódka jest produktem w 100 proc. polskim, co konsumenci coraz częściej doceniają - dodaje.

Wcześniej Pieprzówka produkowana według rodzinnej receptury była już przez kilka lat obecna na polskim rynku. Pod nazwą „Pieprzówka Gutta” można ją było kupić w sklepach sieci „Nalewki i Inne”. Bardzo dobre wyniki sprzedaży sprawiły, że podjęto decyzję o produkcji wódki pod własną marką. Aby tak się stało, koniecznych było kilka lat spędzonych na doskonaleniu procesu produkcji, wyborze dostawców oraz przygotowaniu designerskich butelek i opakowań.

Wszystkie odmiany wódki marki Gutt Vodka wyprodukowane są wyłącznie z polskiego żyta z ekologicznie czystych regionów Polski i zawdzięczają swój smak procesowi 4-krotnej destylacji oraz 2-krotnej filtracji. Receptura Pepper Gutt Vodka oparta jest na sześciu gatunkach pieprzu, podczas gdy smak Herbal Gutt Vodka nadaje macerat z ponad 30 rodzajów ziół i korzeni. 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 845) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH