REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gutt Vodka chce utrzymać jakość poprzez produkcję rzemieślniczą

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2016, 11:41
Gutt Vodka chce utrzymać jakość poprzez produkcję rzemieślniczą
fot. guttvodka.pl

Gutt Vodka, nowa marka wódek premium na polskim rynku, nie jest zainteresowana dużą skalą produkcji i chce utrzymać jakość poprzez produkcję rzemieślniczą – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gutt, założyciel marki Gutt Vodka.

REKLAMA

- Nasza produkcja jest niewielka - nie jesteśmy zainteresowani dużą skalą, zależy nam bowiem na utrzymaniu jakości poprzez produkcję raczej rzemieślniczą. Kolejne partie wódek będziemy produkować w reakcji na rynkowe zapotrzebowanie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gutt.

- Musimy o tym myśleć z wyprzedzeniem, bo proces maceracji ziół używanych do produkcji Herbal i Pepper jest bardzo czasochłonny, nie możemy szybko wyprodukować kolejnych partii tych wódek - dodaje.

- Wódki produkowane są według naszej receptury w gorzelni Surwin, mieszczącej się w miejscowości Wohyń – mówi również Michał Gutt.

Wszystkie odmiany wódki marki Gutt Vodka wyprodukowane są tylko z polskiego żyta. Receptura Pepper Gutt Vodka oparta jest na sześciu gatunkach pieprzu, podczas gdy smak Herbal Gutt Vodka nadaje macerat z ponad 30 rodzajów ziół i korzeni. 

Zapowiada, że Gutt Vodka planuje wejść na kilka rynków zagranicznych, a najbliższe finalizacji są plany wejścia na rynek francuski, brytyjski, szwedzki oraz izraelski. Zaznacza jednocześnie, że sprzedaż poza Polską traktowana jest na razie marginalnie, a strategia pozyskiwania przychodów nie opiera się na eksporcie.

Z promocją za granicą pośrednio powiązana jest obecność Gutt Vodka na lotniskach w sklepach wolnocłowych Baltony i w najbliższym czasie wódki Gutt będą na kilku lotniskach dostępne dla osób odwiedzających Polskę.

W lipcu tego roku Michał Gutt wprowadził na polski rynek trzy odmiany smakowe nowej wódki premium Gutt Vodka – Pepper, Herbal oraz Pure. Wcześniej Pieprzówka produkowana według rodzinnej receptury była już przez kilka lat obecna na polskim rynku. Można było ją kupić pod nazwą „Pieprzówka Gutta”.

Bardzo dobre wyniki sprzedaży „Pieprzówki Gutta” sprawiły, że podjęto decyzję o produkcji wódki pod własną marką, ale potrzebnych było kilka lat spędzonych na doskonaleniu procesu produkcji, wyborze dostawców oraz przygotowaniu designerskich butelek i opakowań.

Po kilku miesiącach od wejścia na rynek Gutt Vodka od połowy listopada jest dostępna w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma. Producent wódek Gutt prowadzi też rozmowy z innymi sieciami sklepów - zarówno ogólnopolskimi, jaki i regionalnymi. Wódki marki Gutt można też kupić w coraz większej liczbie placówek indywidualnych oraz restauracji.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (33 012) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 172)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH