REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gutt Vodka: Spadkowy trend spożycia wódek nas nie dotknie

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2015, 11:23
Gutt Vodka: Spadkowy trend spożycia wódek nas nie dotknie
fot. guttvodka.pl

Na polskim rynku wódki są powody do optymizmu i miejsce na wprowadzanie nowych produktów. Marka Gutt Vodka to coś zupełnie innego niż wódki z segmentu ekonomicznego, więc wieloletni trend spadku spożycia wódki nie powinien nas dotknąć – mówi serwisowi portalspozywczy.pl założyciel marki Gutt Vodka, Michał Gutt.

REKLAMA

Rynek wódki w Polsce jest w dość trudnym dla tego rynku momencie, ponieważ spada zainteresowanie wódkami, rynek hamuje podwyżka akcyzy i trwa walka konkurencyjna. Dlaczego opłaca się wchodzić na taki rynek?

- Jeśli przyjrzeć się tylko segmentowi wódek premium i  superpremium, to sytuacja nie jest zła - są powody do optymizmu i do wprowadzania nowych produktów. Podwyżki akcyzy są faktycznie dotkliwe, ale głównie z punktu widzenia konsumentów wódek z segmentu ekonomicznego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gutt, twórca marki Gutt Vodka.

- Osoby kupujące alkohole z tzw. wyższej półki nie są tak wrażliwe na zmiany ceny alkoholu wywołane zmianami akcyzy. Nasze wódki to coś zupełnie innego niż wódki z segmentu ekonomicznego, więc wieloletni trend spadku spożycia wódki również nie powinien nas dotknąć. Z naszej perspektywy nie jest ważne, ile ludzie piją wódki, tylko jakie wódki piją - dodaje.

- Gutt Vodka wybierają konsumenci świadomi, poszukujący ciekawych smaków, a nie trunku do upojenia się. Jednego dnia wybiorą whisky, innego dnia - koniak, a jeszcze innego – naszą wódkę. To jest zupełnie inny model konsumpcji, który wybiera mniej liczna, ale za to stabilna grupa odbiorców – mówi również.  

Jego zdaniem duże koncerny produkujące wódki premium, mają przewagę finansową czy przewagę wynikającą z olbrzymiej sieci sprzedaży, jednak Gutt Vodka nie ma poczucia walki z konkurencją, dlatego że wódki ziołowe i pieprzowe Gutt Vodka wypełniają pewną niezagospodarowaną niszę na polskim rynku. 

W lipcu tego roku Michał Gutt, założyciel marki Gutt, wprowadził na polski rynek trzy odmiany smakowe nowej wódki premium Gutt Vodka – Pepper, Herbal oraz Pure. 

Po kilku miesiącach od wejścia na rynek Gutt Vodka jest od połowy listopada dostępna w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma. Producent wódek Gutt prowadzi zaawansowane rozmowy z innymi sieciami sklepów - zarówno ogólnopolskimi, jaki i regionalnymi. Wódki marki Gutt można też kupić w coraz większej liczbie placówek indywidualnych oraz restauracji.

Wcześniej Pieprzówka produkowana według rodzinnej receptury była już przez kilka lat obecna na polskim rynku. Pod nazwą „Pieprzówka Gutta” można ją było kupić w sklepach sieci „Nalewki i Inne”. Bardzo dobre wyniki sprzedaży sprawiły, że podjęto decyzję o produkcji wódki pod własną marką. Aby tak się stało, koniecznych było kilka lat spędzonych na doskonaleniu procesu produkcji, wyborze dostawców oraz przygotowaniu designerskich butelek i opakowań.

Wszystkie odmiany wódki marki Gutt Vodka wyprodukowane są wyłącznie z polskiego żyta. Receptura Pepper Gutt Vodka oparta jest na sześciu gatunkach pieprzu, podczas gdy smak Herbal Gutt Vodka nadaje macerat z ponad 30 rodzajów ziół i korzeni. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH