Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Harnaś startuje z pierwszą fabularną reklamą marki

Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia – króla gór. Rok 2019 to czas zmian – 17 kwietnia w telewizji pojawi się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał utalentowany Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie

Harnaś startuje z pierwszą fabularną reklamą marki
fot. materiały prasowe

Marka Harnaś przez dotychczasowe reklamy była utożsamiana z animowanym bohaterem, który niósł pomoc innym, był odważny i śmiały. Do swojego świata Harnaś zapraszał każdego, kto chciał się napić dobrego piwa.

Pod koniec 2018 roku rozpoczął się proces odświeżania marki – piwo zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań – bardziej wyrazistą i nowoczesną. Postać Harnasia została na etykietach urealniona i znacznie powiększona na tle oświetlonych słońcem górskich szczytów.

– Zmiana formatu spotów reklamowych z animowanych na fabularne jest kolejnym etapem tego procesu. Budujemy nowy, filmowy świat marki i zapraszamy do niego konsumentów. Wierzymy, że nowy Harnaś oraz jego nowi przyjaciele zdobędą sympatię widzów – mówi Patrycja Skierska, Brand Manager marki w Carlsberg Polska.

– Wiemy, że widzowie kochają filmy i seriale, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć reklamy na miarę produkcji filmowych. Wartka akcja, dopracowana w detalach scenografia, filmowe zabiegi – tego na pewno nie zabraknie w filmach o przygodach Harnasia – dodaje Patrycja Skierska.

Nad nowym fabularnym spotem reklamowym pracowała blisko 100-osobowa ekipa. W rolę nowego Harnasia wcielił się Karol Dziuba, aktor teatralny, znany szerszej publiczności również z serialu telewizyjnego pt. „O mnie się nie martw” oraz z filmów fabularnych: „Bodo”, „Gwiazdy” i „Całe szczęście”. Spot wyreżyserował Michał Sabliński, który ma na swoim koncie wiele reklam dla polskich i międzynarodowych firm, a operatorem był Michał Sobociński – autor zdjęć do takich filmów jak: „Sztuka kochania”, „Belfer 2”, czy „Miłość jest wszystkim”.

Nowa 30-sekudnowa reklama promocyjna jest pierwszą z serii reklam o przygodach Harnasia. Pojawi się w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych 17 kwietnia br. i będzie wspierać tegoroczną promocję podkapslową piwa Harnaś. Kolejna reklama wizerunkowa ukaże się już na początku maja.

Za kreację spotu odpowiada agencja Grey, za produkcję – Dynamo Film, planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Harnaś RSS ALERT    /    Carlsberg RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.227.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.