Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Heineken będzie wyłącznym partnerem piwnym Formuły 1

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 10-06-2016, 10:24
Heineken będzie wyłącznym partnerem piwnym Formuły 1
fot. heineken.com

Heineken oraz Formuła 1 właśnie ogłosiły współpracę, która rozpocznie się w tym roku podczas wrześniowego wyścigu na legendarnym włoskim torze Monza i będzie kontynuowane przez kolejne sezony. Marka zyskuje wyłączność wśród marek piwnych na wszystkich wydarzeniach związanych z F1, a także będzie sponsorem tytularnym trzech wyścigów z cyklu Grand Prix.

Firmy HEINEKEN i Formula One Management (FOM) osiągnęły porozumienie, w wyniku którego Heineken zostanie Globalnym Partnerem Formuły 1. To niezwykle ważne partnerstwo rozpocznie się w tym roku podczas imprezy o nowej nazwie FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016, na torze Monza i będzie kontynuowane przez kolejne sezony.

Począwszy od sezonu 2017 F1, Heineken zostanie partnerem tytularnym trzech imprez Grand Prix (GP) Formuły 1. Marka będzie także obecna podczas kilku dodatkowych wydarzeń F1 wybranych przez firmę Heineken i Formula One Management (FOM). Heineken będzie wyłącznym globalnym partnerem piwnym Formuły 1 i będzie także miał prawo do sprzedaży swoich produktów, działań aktywacyjnych i obecności podczas większości wydarzeń związanych z Mistrzostwami Świata F1 FIA. Logo marki Heineken nie będzie widoczne na żadnych pojazdach F1.

- To partnerstwo stanowi uzupełnienie naszych obecnych globalnych działań, pozwala nam dotrzeć do ogromnej widowni na trybunach F1 i do 400 milionów unikalnych widzów zgromadzonych przed ekranami każdego roku. Wspólnym elementem łączącym naszą długotrwałą i niezwykle udaną relację z Ligą Mistrzów UEFA, Mistrzostwami Świata w Rugby oraz serią filmów o Jamesie Bondzie jest nieustanna chęć wywoływania emocji u konsumentów i te emocje pragniemy wnieść do świata Formuły 1 – mówi Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken.

W ramach współpracy z F1 marka Heineken przygotuje także kampanię EHR (Enjoy Heineken Responsibly) „Jeżeli prowadzisz, nigdy nie pij”. Ambasadorami kampanii zostaną David Coulthard i Sir Jackie Stewart. Heineken inwestuje 10 proc. swoich globalnych wydatków na reklamę na kampanie wspierające odpowiedzialną konsumpcję takie, jak Moderate Drinkers Wanted czy Dance More Drink Slow.

Heineken to międzynarodowy koncern piwny, wiodący zarówno w obszarze produkcji jak i sprzedaży marek piwa i cydru z klasy premium. Poza główną marką Heineken, firma może pochwalić się imponującym portfolio ponad 250 międzynarodowych, regionalnych, lokalnych i specjalnych marek piw i cydrów.

Formuła 1, której historia sięga roku 1950, to najbardziej prestiżowa seria wyścigów samochodowych na świecie. W 2015 wydarzenie to zgromadziło przed telewizorami 400 milionów unikalnych widzów w ponad 200 krajach. W roku 2016 Mistrzostwa Świata Formuły 1 FIA będą odbywały się od marca do listopada w ramach 21 wyścigów, w 21 krajach, na pięciu kontynentach. Formula One World Championship Limited to część Formula One Group, założonej przez prezesa Berniego Ecclestone. Firma ta ma wyłączne prawa do Mistrzostw Świata Formuły 1 FIA.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 915) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.