REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Heineken odnawia kontrakt sponsorski Z UEFA Champions League

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-11-2013, 13:25

Heineken 31 października przedłużył umowę sponsoringową UEFA Champions League. Heineken, wiodąca międzynarodowa marka piwa premium, pozostanie oficjalnym partnerem najbardziej prestiżowych rozgrywek klubów piłkarskich na świecie, aż do sezonu 2017/2018 włącznie.

REKLAMA

Heineken jest integralnym partnerem UEFA Champions League od 2005 roku. W zeszłym roku UEFA Champions League dotarła do łącznej liczby czterech miliardów telewidzów w 220 krajach, wspierając jednocześnie rozwój marki.

W odnowionym kontrakcie marka Heineken nabywa wyłączne prawa do ekskluzywnych treści UEFA Champions League takich jak „Back Stadium Tour" oraz ,,UEFA Champions League Trophy Tour", które będą dostępne na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Heineken utrzymuje prawo do pojawiania się jako partner UEFA Champions League w sekcji video www.uefa.com.

Sponsoring UEFA Champions League jest istotnym elementem rozwoju marki Heineken na rynkach rozwijających się.

- Międzynarodowy zasięg i profesjonalne standardy pracy UEFA Champions League doskonale komponują się z marką Heineken. Jest to jeden z najbardziej angażujących filarów marki, co sprawia, że nieustannie wzmacniamy i rozszerzamy naszą działalność poprzez innowacyjny marketing i globalną obecność. Mamy zaszczyt zaoferować naszym konsumentom unikalne doświadczenie, jak również dreszcz emocji towarzyszący UEFA Champions League. - powiedział Alexis Nasard, Chief Commercial Officer and Regional President Western Europe marki Heineken.

- Sponsoring UEFA Champions League jest największą platformą aktywności marki Heineken. Badania prowadzone podczas naszej ośmioletniej współpracy pokazały, że świadomość marki wśród fanów UEFA Champions League wzrosła w tym czasie do 60 proc. - dodał Hans Erik Tuijt, Global Activation Director marki Heineken.

- Nadal będziemy dbali o coraz wyższy poziom wrażeń związanych z UEFA Champions League poprzez innowacyjne kampanie obejmujące media społecznościowe, transmisje na żywo wydarzeń podczas finałów UEFA Champions League, akcje sprzedażowe umożliwiające tysiącom fanów doświadczenia emocji z pierwszej ręki i oczywiście prezentację trofeum UEFA Champions League podczas „UEFA Champions League Trophy Tour - powiedział także Tuijt.

- Jest nam niezmiernie miło, że możemy przedłużyć współpracę z naszym wieloletnim partnerem - marką Heineken - aż do roku 2018. Przywiązujemy ogromną wagę do globalnego wspierania promocji UEFA Champions League przez tak prestiżową, międzynarodową markę jaką jest Heineken i z niecierpliwością czekamy na efekty naszej współpracy w przyszłości - powiedział Guy Laurent Epstein, Marketing Director w UEFA Events.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH