REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ruszyła polska odsłona kampanii „Voyage" Heinekena

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 30-09-2013, 11:29
Heineken sprawdzi jak radzą sobie polscy mężczyźni w ekstremalnych warunkach
Heineken zabiera wybranych mężczyzn z całego świata w odległe zakątki Ziemi i zostawia ich tam, wyposażając wyłącznie w podstawowe artykuły i wskazówki dotyczące czekającej ich drogi fot. Heineken

Marka Heineken, w ramach ogólnoświatowej kampanii „Voyage", postanowiła przeprowadzić najbardziej śmiały ze swoich dotychczasowych eksperymentów. Sprawdzi, jak radzą sobie mężczyźni wyrwani z codziennej rutyny i przeniesieni do zupełnie nieznanego środowiska.

REKLAMA

W polskiej odsłonie akcji, poznamy legendarnych podróżników, do grona których dołączyć będzie mógł każdy z polskich konsumentów, decydując się na podróż w nieznane.

W ramach najnowszej kampanii „Voyage", Heineken zabiera wybranych mężczyzn z całego świata w odległe zakątki Ziemi i zostawia ich tam, wyposażając wyłącznie w podstawowe artykuły i wskazówki dotyczące czekającej ich drogi.

Taka też jest geneza serii „Dropped", czyli cyklu podzielonych na odcinki opowieści o przygodach nieustraszonych odkrywców podczas ich niezwykłych podróży. Mogliśmy już śledzić eskapady czwórki śmiałków, przedzierających się przez pustkowia Alaski, pustynie Maroka, dżungle Kambodży czy... gęstwiny polskich dróg.

W wieńczącej serię wyprawie, która od 2. września dostępna będzie na kanale Dropped marki Heineken w serwisie YouTube, poznamy opowieść o prawdziwej męskiej przyjaźni pomiędzy Kubą z Polski i Murrayem z Irlandii, zostawionych samymi sobie gdzieś na plaży na Filipinach. Aby osiągnąć sukces, musieli oni uporać się ze stojącymi przed nimi wyzwaniami.

- Rozpoczynając »Voyage«, piątą część naszej kampanii »Legends«, chcemy osiągnąć coś więcej niż tylko zachęcić mężczyzn do zaradności i otwartości na to, co niesie świat. Kilku wybrańcom dajemy szansę na przekroczenie granic własnego, wygodnego świata. »Dropped« to społeczny eksperyment, który będzie wymagał od uczestnika ujawnienia swojej prawdziwej natury. Jeśli to zrobi, przeżyje podróż, która obrośnie legendą" - mówi Wojciech Bogusz Group International Premium and Specialty Brands Director w Grupie Żywiec.

- Chcemy zachęcić naszych konsumentów, by byli ciekawi świata i razem z nami go odkrywali, dlatego też zapraszamy wszystkich fanów marki Heineken, by śledzili nasze stronę www.heineken.pl, będą mieli szansę, by wyjechać w podróż życia. W nieznane - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH