Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Heineken traci po informacji o spadku rentowności

Podjęcie przez koncern Heineken próby zakwestionowania pozycji rywala, Anheuser-Busch InBev w Brazylii spowodował zmniejszenie marży holenderskiego browaru - czytamy w Pulsie Biznesu.

Heineken traci po informacji o spadku rentowności
fot. shutterstock

Drugi pod względem wielkości browar na świecie prognozuje w tym roku spadek rentowności. Spowodowane jest to szybszym niż oczekiwała spółka rozwojem w największej gospodarce Ameryki Łacińskiej, gdzie jej działalność browarnicza jest mniej opłacalna niż w przypadku innych rynków.

Doniesienia o niższych zyskach wymusiły przecenę akcji koncernu na giełdzie w Amsterdamie, gdzie tracą ponad 5,6 proc., najwięcej od prawie trzech lat.

Heineken stał się drugim największym browarem w Brazylii, kiedy przejął tam firmę Kirin Holdings za 2,2 mld reali (590 mln USD). Japońska firma nie sprostała konkurencji ze strony giganta branżowego AB InBev. Taką próbę podjął teraz Heineken, przystępując do batalii ze zwiększonym marketingiem, doprowadzając jednak do spadku ogólnej rentowności, nawet mimo większej ilości sprzedawanego piwa.

Całość w Pulsie Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Heineken RSS ALERT    /    AB InBev RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.234.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.