REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Heineken w Polsce robi co może, by zwiększyć sprzedaż piwa - pełny wywiad

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-11-2013, 12:50
Heineken w Polsce robi co może, by zwiększyć sprzedaż piwa - pełny wywiad
Wojciech Bogusz, Marketing Manager Global Premium Brands w Grupie Żywiec fot. Grupa Żywiec

W rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Bogusz, Marketing Manager Global Premium Brands w Grupie Żywiec i Marketing Manager marki Heineken opowiada o działaniach mających przyspieszyć sprzedaż piwa na trudnym rynku w Polsce.

REKLAMA

Jaki może być w całym 2013 roku wolumen sprzedaży piwa marki Heineken i wszystkich piw Grupy Żywiec? Czy dynamika sprzedaży piwa marki Heineken i piw Grupy Żywiec w całym 2013 roku będzie ujemna tak jak miało to miejsce w pierwszym półroczu rdr?

W pierwszej połowie roku rynek piwny zanotował spadki, co odbija się na wszystkich markach. Jednak w szczególności jest to odczuwalne dla marek premium, takich jak Heineken, ze względu na wyższą cenę w stosunku do najpopularniejszych piw.

W czasach kryzysu konsumenci liczą każdy grosz, tak więc nawet niewielkie różnice w cenie powodują, że wybór pada na te tańsze. Natomiast liczymy, że druga połowa roku przyniesie zmianę trendu na pozytywny i sprzedaż pójdzie w górę.

Czy Grupa Żywiec planuje wprowadzenie jakichś nowości produktowych jeszcze w tym roku? Jakich?

Jako marketing manager marki Heineken, mogę się wypowiadać jedynie na temat produktów marki Heineken. W tym zakresie na ten rok, nie planujemy kolejnych innowacji, jednak przyszły rok może przynieść wiele ciekawego.

Co roku staramy się wychodzić naprzeciw coraz wyższym oczekiwaniom konsumentów. Np. design jest jednym z tych czynników, który powoduje, że oferta staje się atrakcyjna, szczególnie pośród coraz bardziej świadomych i wyrafinowanych konsumentów, do których chcemy dotrzeć z naszą ofertą.

Tak było w tym roku, gdy wprowadziliśmy nową butelkę ,,Future Bottle" z opakowaniem zaprojektowanym przez zwycięzcę globalnego konkursu ,,Your Future Bottle" w 2012 roku.

W 2013 roku rozpoczęliśmy także całkowicie nowy packaging. Zmiany są cechą marek o charakterze progresywnym, a że innowacyjność mamy w naszym DNA, te zmiany są zawsze tylko na lepsze. Przyszły rok przyniesie ich wiele.

A jakich można spodziewać się w przyszłym roku?

To na razie tajemnica, ale zapewniam, że warto poczekać.

Czego Heineken spodziewa się po kampanii Voyage? Ilu chętnych może przyciągnąć ta kampania?

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Romek 01-12-2013, 19:01:
Droga GZ poprawcie strandard piwa Zywiec. Takie piwo to wstyd podac goscia z zagranice. Technologia HGB tak juz u was weszla , ze lejecie wode na max a odzysk piw resztkowych konczy w Zywcu. Majac takie standardy nic nie zrobicie, sprzedaz bedzie wam leciec w dol. Oczywiscie jest to filozofia zeby zastapic Lezajski, Zywce, Warki piwem Heineken ale czy tego bedzie chcial konsument?, ja napewno nie!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH