Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Heineken w Polsce zapowiada wiele zmian i nowości na przyszły rok

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-11-2013, 12:18
Heineken w Polsce zapowiada wiele zmian i nowości na przyszły rok
Wojciech Bogusz Marketing Manager Global Premium Brands w Grupie Żywiec fot. Grupa Żywiec

Heineken nie planuje już wprowadzać w tym roku na polski rynek żadnych nowych produktów piwnych i innowacji, ale przyszły rok powinien przynieść wiele zmian i nowości - zapowiada w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Wojciech Bogusz, Marketing Manager Global Premium Brands w Grupie Żywiec i Marketing Manager marki Heineken.

- Jako marketing manager marki Heineken, mogę się wypowiadać jedynie na temat produktów marki Heineken. W tym zakresie na ten rok, nie planujemy kolejnych innowacji, jednak przyszły rok może przynieść wiele ciekawego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Bogusz.

- Co roku staramy się wychodzić naprzeciw coraz wyższym oczekiwaniom konsumentów. Np. design jest jednym z tych czynników, który powoduje, że oferta staje się atrakcyjna, szczególnie pośród coraz bardziej świadomych i wyrafinowanych konsumentów, do których chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Tak było w tym roku, gdy wprowadziliśmy nową butelkę ,,Future Bottle" z opakowaniem zaprojektowanym przez zwycięzcę globalnego konkursu ,,Your Future Bottle" w 2012 roku - dodaje.

- W 2013 roku rozpoczęliśmy także całkowicie nowy packaging. Zmiany są cechą marek o charakterze progresywnym, a że innowacyjność mamy w naszym DNA, te zmiany są zawsze tylko na lepsze. Przyszły rok przyniesie ich wiele - dodaje.

Pytany jakich nowości produktowych można spodziewać się w przyszłym roku Bogusz odpowiada:

- To na razie tajemnica, ale zapewniam, że warto poczekać.

W Polsce dystrybutorem piwa Heineken jest Grupa Żywiec.

Marką flagową grupy jest Żywiec - jedno z największych piw premium i eksportowych w Polsce. Innymi wiodącymi markami grupy są: Heineken, Warka, Tatra, Strong i Desperados.

Grupa Żywiec ma także w swoim portfolio marki regionalne: Królewskie (centralna Polska), Leżajsk (południowo-wschodnia Polska) i Specjal (północna Polska).

Grupa Żywiec prowadzi dodatkowo dystrybucję piw specjalnych: zagranicznych (Paulaner, Murphy's, Guinness, Kilkenny) i polskich (Kaper, Żywiec Porter, Radler, Desperados Red).

Piwa Grupy Żywiec warzone są w pieciu browarach w Polsce: w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Cieszynie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH