Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Henkell Freixenet Polska: Mamy jasno zdefiniowany cel bycia liderem w kategorii win musujących, pomogą inwestycje

Henkell Freixenet Polska szczególną uwagę poświęca kategorii win musujących, a w strategii firmy na lata 2020-2025 jest zdefiniowany cel, aby w Polsce zajmować pozycję lidera i eksperta w kategorii win musujących. Aby sprostać wymaganiom konsumentów zarówno 2019 rok jak i 2020 będzie bogaty w inwestycje - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Joanna Semczuk, dyrektor ds. handlu i logistyki oraz członek zarządu Henkell Freixenet Polska.

Henkell Freixenet Polska: Mamy jasno zdefiniowany cel bycia liderem w kategorii win musujących, pomogą inwestycje
Joanna Semczuk, dyrektor ds. handlu i logistyki oraz członek zarządu Henkell Freixenet Polska fot. spółka

- Firma Henkell Freixenet Polska buduje swoją obecność na rynku w kilku istotnych kategoriach. Przynależność do międzynarodowej grupy Henkell Freixenet światowego lidera w kategorii win musujących z wartościowym udziałem 10,3 proc. (dane IWSR), gdzie kolejny konkurent osiąga udział wartościowy zaledwie 4,9 proc. to dla nas ogromne zobowiązanie. Z tego też względu  właśnie tej kategorii poświęcamy naszą szczególną uwagę – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Semczuk. 

- W naszej strategii 2020-2025 jasno mamy zdefiniowany cel – chcemy również w Polsce zajmować pozycję lidera i eksperta w kategorii win musujących.  Dla obserwatorów rynku nie jest tajemnicą, że kategoria win musujących pozostaje w Polsce jak i na świecie pod dużym wpływem prosecco. To wina prosecco generują największe wzrosty stając się tym samym siłą napędową rynku win musujących. Przez ostatnie 10 lat światowy rynek prosecco urósł z 91,1milionów butelek do 379,4 milionów butelek (2018 r - IWSR). W Polsce ta dynamika w ciągu ostatnich 5 lat jest jeszcze bardziej imponująca. Od lat skrupulatnie analizujemy trendy rynkowe w Polsce i na świecie, dlatego nie jest to dla nas zaskoczeniem - dodaje.  

I podkreśla, że marka Mionetto Prosecco jako pierwsza rozpoczęła aktywne promowanie nowego, włoskiego stylu picia bąbelków w lecie, nie tylko celebrując wielkie okazje ale dla codziennych małych przyjemności.

- Jako jedni z pierwszych rozpoczęliśmy promowanie kategorii prosecco i staliśmy się katalizatorem wzrostu. W wyniku intensywnych działań w handlu, gastronomii, a także niestandardowych aktywności komunikacyjnych Mionetto zajmuje pozycję lidera na rynku (w oparciu o dane Nielsen) i stała się praktycznie synonimem kategorii prosecco – wskazuje Joanna Semczuk.

- Patrząc strategicznie w przyszłość nie należy zapominać również o innych kategoriach win musujących. Przykładem jest choćby hiszpańskie wino musujące cava. Na świecie – kategoria znana od lat o znaczącym wolumenie aż 246,6 milionów butelek. W Polsce ta kategoria również cieszy się coraz większą popularnością. Dla naszej firmy to idealny czas, bowiem stając się właścicielem największej pod względem wartości marki win musujących na świecie Freixenet mamy do zaoferowania naszym polskim konsumentom szerokie portfolio, trafiające w każde nawet najbardziej wyrafinowane gusta – mówi również członek zarządu Henkell Freixenet Polska.

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    wina musujące RSS ALERT    /    wino musujące RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    rynek wina RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT    /    rynek win musujących RSS ALERT    /    Joanna Semczuk RSS ALERT    /    Henkell Freixenet Polska RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.