Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Innowacyjna akcja digitalowa marki piwa Żywiec

Znane już konsumentom „Ż” z kampanii Żywca „Chce się Ż” rośnie do potęgi! Ruszyła aktywacja „Ż do kwadratu” - innowacyjna akcja digitalowa Żywca, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z oryginalnymi nagrodami.

Innowacyjna akcja digitalowa marki piwa Żywiec
fot. materiały prasowe

„Ż do kwadratu” to interaktywna strona internetowa, połączona z konkursem z nagrodami. Wchodząc na dedykowaną stronę internetową, można zobaczyć film złożony z różnych scenek z życia. Klikając w przycisk “Ż do kwadratu” można potęgować rozwój scen na ekranie. Scenek jest 28, żeby pokazać, że żyć można na wiele sposobów. Wśród nich jest 6 ujęć, które prowadzą do konkursu. Uczestnik może wybrać, czy chce żyć jak krytyk kulinarny, król, komentator sportowy, prezenter TV, gwiazda rocka czy aktor. Po wybraniu interesującego stylu życia użytkownik dostaje zadanie, w którym trzeba wcielić się w dany zawód i w kreatywny sposób zaprezentować swoje umiejętności z nim związane.

Zwycięzcy konkursu Żywca będą mogli wcielić się w konkursowe postacie w prawdziwym życiu. Każde z 6 zadań ma adekwatną nagrodę. Ich zdobywcy będą mogli np. poprowadzić serwis pogodowy, jako aktor zagrać w teatrze, czy poczuć się jak król i zamieszkać w zamku.  Dodatkowo zgarną po 3 tys. zł wynagrodzenia.

Aktywacja  “Ż do kwadratu” jest rozwinięciem komunikacji „Chce się Ż”, w której litera Ż symbolizuje zarówno życie, jak i markę Żywiec.

Koncept aktywacji został opracowany i przygotowany przez agencję Ogilvy & Mather a wdrożony i wyprodukowany z agencją Gong. Za działania PR dla marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaVest. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo Żywiec RSS ALERT    /    alkohole niskoprocentowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.93.234
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.