Jantoń sprzedał w 2013 r. ponad 100.000 litrów cydru

Grupa Jantoń, producent i dystrybutor win oraz napojów alkoholowych, sprzedała w ubiegłym roku ponad 100.000 litrów cydru, który został wprowadzony przez spółkę do sprzedaży w październiku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Jantoń, prezes Grupy Jantoń.
- Cydr wprowadziliśmy na rynek w październiku 2013 roku i do końca roku sprzedaliśmy go ponad 100.000 litrów za blisko 1 mln zł. Jesteśmy zadowoleni z takiego wyniku sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Jantoń.
Grupa Jantoń to jeden z największych producentów w branży winiarskiej w Polsce. Biznes firmy opiera się na produkcji, imporcie oraz eksporcie win.
W portfolio produktów Jantoń znajdują się importowane z całego świata wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, wina ekologiczne, wina deserowe oraz wina owocowe.
Oprócz wyrobów winiarskich, Jantoń specjalizuje się też w produkcji drinków RTD ( Ready To Drink) oraz napojów alkoholowych.
Do najbardziej rozpoznawalnych marek firmy Jantoń należą wina: Celebro, Aronica, Zbójeckie Grzane oraz napoje alkoholowe takie jak Barmańska czy drink Be4.
Cydr, to niskoalkoholowy (1,5-8 proc. obj.) napój uzyskiwany przez fermentację moszczu jabłkowego.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!