Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jantoń: Za 5-10 lat tanie wina owocowe znikną z rynku i z naszej oferty

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-10-2013, 12:03
Jantoń: Za 5-10 lat tanie wina owocowe znikną z rynku i z naszej oferty
Jacek Jantoń, prezes Grupy Jantoń fot. spółka Jantoń

Jantoń, producent i dystrybutor win oraz napojów alkoholowych, ocenia, że w perspektywie 5-10 lat z polskiego rynku znikną tanie wina owocowe. W takiej też perspektywie spółka nie będzie ich już miała w swojej ofercie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl prezes spółki Jacek Jantoń.

- Zakładam, że w perspektywie 50-10 lat, że tanie wina owocowe w ogóle znikną z polskiego rynku i w takiej też perspektywie nie chciałbym już mieć ich w swojej ofercie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jantoń.

Zaznacza jednak, że nie oznacza to, iż ze sprzedaży znikną wszelkie wina owocowe.

- Tanie wina owocowe wypadną z rynku, ale trzeba pamiętać też o innych winach owocowych tzn. tych wysokogatunkowych - mówi prezes Jantoń.

- Teraz też do tego typu win dołącza cydr, który także jest winem owocowym, bo produkowanym z soku jabłkowego albo gruszkowego. Niemniej jednak te produkty będą stanowiły niszę na rynku, zaś w perspektywie 10 lat tanie wina owocowe zupełnie znikną z polskiego rynku - dodaje.

Prezes przyznaje, że spółka Jantoń ładnych kilka lat temu była specjalistą od napojów fermentowanych i tanich win owocowych, jednak zaznacza, że już dawno temu to się zmieniło.

Podkreśla, że obecnie zdecydowaną przewagę w sprzedaży spółki zarówno pod kątem wolumenu jak i w uzyskiwanych marżach mają wina gronowe oraz deserowe, a także napoje alkoholowe.

Biznes firmy Jantoń opiera się na produkcji, imporcie oraz eksporcie win. W portfolio produktów Jantoń znajdują się importowane z całego świata wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, wina ekologiczne, wina deserowe oraz wina owocowe.

Oprócz wyrobów winiarskich, Jantoń specjalizuje się też w produkcji drinków RTD ( Ready To Drink) oraz napojów alkoholowych.
Do najbardziej rozpoznawalnych marek firmy Jantoń należą wina: Celebro, Aronica, Zbójeckie Grzane oraz napoje alkoholowe Barmańska i drink Be4.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Bordeaux 04-10-2013, 13:47:
Jantoń obroty w 2012: 135 mln pln,
Sprzedaź 35 mln litrów,
średnia cena sprzedanego litra 3,86 pln/ litr,
To daje 2,89 pln za butelkę 0,75 L ?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH