Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jantoń zaoferuje nowe mocne alkohole w tym roku; wzmacnia główne marki

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2016, 14:52
Jantoń zaoferuje nowe mocne alkohole w tym roku; wzmacnia główne marki
W maju grupa zakończyła prace nad strategiami marketingowymi swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej fot. janton.pl

Grupa Jantoń wzmacnia swoje główne marki oraz rozbudowuje portfolio produktowe. W maju grupa zakończyła prace nad strategiami marketingowymi swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej. Jeszcze w tym roku chce wprowadzić na rynek nowe mocne alkohole.

- Bieżący rok jest strategicznym momentem dla firmy. Po wzmocnieniu sieci dystrybucji, rozpoczęliśmy intensywną rozbudowę portfolio produktowego w kierunku alkoholi wysokoprocentowych, a także przystąpiliśmy do dużego projektu marketingowego – mówi Jacek Jantoń, prezes grupy Jantoń.

– Koncentrujemy się na działaniach, które przełożą się na długofalowy wzrost dynamiki sprzedaży w kolejnych latach, a tym samym na zyski spółki - dodaje.

Jest to kolejna faza realizowanej, długoterminowej strategii biznesowej firmy, po wzmocnieniu w ostatnich 12 miesiącach sieci sprzedaży.

Rok temu firma Jantoń rozpoczęła rozbudowę sieci dystrybucji na terenie całego kraju i podpisała liczne umowy z sieciami lokalnymi, co zaowocowało wzrostem sprzedaży produktów spółki.

Spółka zakończyła prace nad strategiami marketingowymi dla swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej.

- Jest to pierwszy, realizowany na taką skalę projekt marketingowy w naszej firmie w ramach, którego weszliśmy we współpracę z agencją marketingową z dużym doświadczeniem w branży alkoholowej. W ramach strategii spółki Jantoń rozbudowujemy i wzmacniamy nasze główne brandy poprzez m.in. przygotowanie długofalowej strategii komunikacji – mówi Jakub Nowak, wiceprezes spółki Jantoń.

Firma rozbudowuje również portfolio w obszarze alkoholi wysokoprocentowych. Oprócz podpisanej 8 kwietnia umowy na wyłączną dystrybucję wódki Medoff w Polsce, firma pracuje intensywnie nad dwoma nowymi produktami spirytusowymi.

- Widzimy potencjał na rynku dla innowacyjnych produktów spirytusowych. Przygotowujemy dwie wódki, które odpowiadają zarówno światowym trendom, jak i potrzebom polskiego konsumenta – mówi Jakub Nowak. Spółka planuje wprowadzić na rynek nowe wódki w drugim półroczu 2016 roku.

Spółka Jantoń powstała w 1976 roku i obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów w branży winiarskiej w Polsce. Firma oferuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD.

Jantoń jest producentem takich marek jak: Kadarka Prestige, Celebro, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Branżowiec 30-05-2016, 15:44:
Ten Kubuś to powinien bajki pisać bo widać, że ma talent do ich opowiadania. Firma ledwo zipie a oni opowiadają o rozwoju. Wolne żarty.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH