Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Johnnie Walker i Smirnoff prowadzą w globalnym rankingu marek alkoholowych

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 31-03-2014, 12:17
Johnnie Walker i Smirnoff prowadzą w globalnym rankingu marek alkoholowych

Johnnie Walker i Smirnoff, flagowe marki producenta alkoholi, firmy Diageo, zajęły dwie pierwsze pozycje w najnowszym rankingu Impact Databank TOP 100, zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży.

Podobnie jak w ubiegłych latach w czołówce rankingu znalazły się flagowe alkohole marki Diageo - Smirnoff Black i Johnnie Walker. Po raz pierwszy w historii oba te alkohole zajęły dwa pierwsze miejsca zarówno pod względem wartości, jak i ilości sprzedaży.

Już siódmy rok z rzędu marki Smirnoff i Johnnie Walker znalazły się na czele rankingu pod względem ilości i wartości sprzedaży w kategorii alkoholi wysokoprocentowych. Tym razem jednak - po raz pierwszy w historii badania, alkohole Diageo zajmują pierwszą i drugą pozycję w obu rankingach.
Smirnoff prowadzi w rankingu ilości sprzedaży, w którym w tym roku drugą pozycję zajęła marka Johnnie Walker. Z kolei w rankingu wartości sprzedaży marki zamieniły się miejscami: ta jedna z popularniejszych whisky na świecie uplasowała się na pierwszym miejscu, a Smirnoff zajął drugą pozycję.

- Nasze marki mają bogatą i różnorodną historię - zostały stworzone ponad sto lat temu przez prawdziwych wizjonerów, takich jak Arthur Guinness, Vladimir Smirnoff, czy Aleksander Walker. Przez lata od swojego powstania udowodniły, że potrafią przetrwać próbę czasu - wciąż są uwielbiane przez miliony konsumentów na całym świecie. Jestem przekonana, że kolejne lata tylko przypieczętują ich sukces - komentuje Syl Saller, szefowa marketingu firmy Diageo.

Sprzedaż wszystkich marek firmy Diageo stanowi 13 proc. ogólnej sprzedaży ilościowej i 23 proc. sprzedaży wartościowej wszystkich alkoholi, które figurują w rankingu Top 100. Na liście dwudziestu najlepiej sprzedawanych alkoholi znalazło się aż pięć marek Diageo.

Z kolei spośród dwudziestu dwóch marek, których wartościowa sprzedaż w ostatnim roku przekroczyła miliard dolarów, aż sześć to marki Diageo. W obu przypadkach Diageo jest reprezentowane przez więcej marek niż jakakolwiek inna firma.

Warto wspomnieć również o innych alkoholach Diageo, które znalazły się w tegorocznym podsumowaniu. Cîroc, delikatna wódka super premium produkowana z winogron, która na początku tego roku debiutowała na polskim rynku, ogłoszona została najszybciej rosnącą marką spośród pięćdziesięciu najlepiej sprzedawanych alkoholi premium.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH