Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 11-04-2018, 14:25
Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek
fot. materiały prasowe Carlsberg Polska

Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.

Celem rebrandingu Kasztelana Niepasteryzowanego jest jeszcze mocniejsze podkreślenie, że piwo pochodzi z lokalnego browaru w Sierpcu i warzone jest z naturalnych składników.

- Konsumenci coraz częściej poszukują produktów stworzonych na bazie naturalnych składników. Trend lokalności, naturalności i autentyczności jest obecnie bardzo wyraźny i Kasztelan doskonale się w niego wpisuje. Nowe opakowanie Kasz­telana, zaprasza do świata, w którym czas płynie wolniej. Sielski krajobraz mazowieckiej wsi na etykiecie podkreśla naturalne składniki, z których powstaje sierpeckie piwo – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.

Do warzenia Kasztelana wykorzystywane są jedynie naturalne składniki: woda, polski słód jęczmienny, dwurzędowy jęczmień oraz chmiel. Piwo wywodzi się z serca Polski, z Mazowsza. Jego smak narodził się w Sierpcu – w mieście i regionie, w którym tradycja browarnictwa sięga czasów średniowiecza. Warzone tu piwa trafiały na dwory książęce i cieszyły się dużą popularnością. W XIV wieku piwowarzy stanowili najliczniejszą grupę zawodową w Sierpcu. Browar Kasztelan wciąż korzysta z bogatych tradycji tych ziem, a warzone tam piwo to efekt połączenia przez wieki doskonalonego rzemiosła, uczciwej pracy ludzi oraz najwyższej jakości naturalnych skład­ników.

Za kreację nowej etykiety odpowiada agencja Dragon Rouge. Wprowadzeniu odświeżonych opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego towarzyszą działania w sklepach np. materiały POS.

Kasztelan Niepasteryzowane w nowych opakowaniach jest dostępny w sklepach od drugiej połowy marca.

Wprowadzenie odświeżonych opakowań będzie wspierać wielokanałowa kampania reklamowa - działania w telewizji i digitalu, akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Arkadiusz 30-04-2018, 13:53:
Nasze kujawskie ale pomimo ze jestem z kujaw pije Perle. znacznie lepsze piwo

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 551) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.