Kobiety preferują spożywanie piwa w domu
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez IPSOS dla Carlsberg Polska, właściciela marki Karmi, 75 proc. Polek sięga po piwo najczęściej w domowym zaciszu. Piją nie tylko po to, aby ugasić pragnienie. Równie ważna jest towarzysząca temu atmosfera.
Kobiety uwielbiają piwa bezalkoholowe. 26 proc. Polek uważa, że tego rodzaju trunki są atrybutem celebrowania chwili i pomagają w pełni rozkoszować się danym momentem. Kobiety odpowiadają za 62 proc. sprzedaży kategorii piw smakowych. Przy ich wyborze kierują się niską zawartością alkoholu, delikatnymi, aromatycznymi nutami, a także oczekiwaniem nowych doznań.
Wyniki badań IPSOS spowodowały, że Carlsberg Polska postanowił rozszerzyć swoją ofertę piw Karmi. Koncern zdecydował się wypuścić na rynek wersję piwa w dwóch nowych smakach: tiramisu oraz żurawinowym.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)