Kompania Piwowarska dostrzega potencjał cydru w Polsce, ale w tym roku nie poszerzy portfolio

Kompania Piwowarska dostrzega potencjał dla rynku cydru w Polsce i cydr będzie miał też wpływ na rozwój rynku piwa w Polsce, jednak KP w tym roku nie planuje poszerzać swojego portfela cydru - mówi prezes Kompanii Piwowarskiej Andrew Highcock.
- Dla rynku cydru w Polsce są bardzo dobre perspektywy, ale jak szybko będzie ten rynek rósł to trudno powiedzieć - mówi Andrew Highcock, który przejął stery Kompanii Piwowarskiej w grudniu 2013 roku.
- Cydr ma potencjał, żeby rozwijać też rynek piwa i to jest bardzo interesująca alternatywa dla nas. Będziemy ten segment rozwijać, jednak nie sądzę, żebyśmy powiększyli portfolio cydru w tym roku - dodaje.
- Mamy obecnie w sprzedaży Green Cider Mill, ale nie mogę powiedzieć jaki był wolumen sprzedaży w ubiegłym roku, mogę jedynie powiedzieć, że był niewielki w stosunku do całej naszej sprzedaży - mówi również.
Green Mill Cider - napój produkowany ze 100% soku jabłkowego - został wprowadzony do portfela marek Kompanii Piwowarskiej w 2013 roku.
Kompania Piwowarska jest liderem rynku piwa w Polsce, wchodzącym w skład grupy SABMiller.
Do portfela marek KP należą takie polskie piwa jak m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium Pilsner Urquell i Grolsch oraz specjalności, jak warzone według tradycyjnych receptur Tyskie Klasyczne czy kolekcja Książęcego. W wybranych lokalach firma oferuje też niepasteryzowane piwo prosto z browaru, czyli Tyskie z tanka.
Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)