Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska i Grupa Żywiec mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV w kwietniu

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2017, 13:45
Kompania Piwowarska i Grupa Żywiec mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV
fot. pixabay.com

Kompania Piwowarska i Grupa Żywiec mocno zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną w kwietniu tego roku w porównaniu z takim samym okresem roku ubiegłego – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Z danych firmy Nielsen wynika, że wydatki brutto na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wzrosły w kwietniu 2017 roku do 33,8 mln zł z 19,8 mln zł w kwietniu 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec wyniosły w kwietniu tego roku prawie 37 mln zł wobec 21,8 mln zł w kwietniu 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH