Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska inwestuje w szkolenia

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-07-2015, 13:25
Kompania Piwowarska inwestuje w szkolenia
Browar w Tychach należący do Kompanii Piwowarskiej. Fot. Kompania Piwowarska

Rośnie popularność programów szkoleniowych przygotowywanych na potrzeby konkretnych firm. Coraz więcej z nich decyduje się na nawiązanie współpracy z prestiżowymi polskimi uczelniami. Dzięki temu pracownicy firm mają możliwość korzystania z programów dostosowanych do ich potrzeb. Program taki we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim realizuje Kompania Piwowarska.

Uniwersytet Warszawski w ciągu ostatnich dziesięciu lat przygotował programy szkoleniowe dla wielu firm. Wśród nich znajduje się także Kompania Piwowarska.

- Program AMP to inspiracja do podejmowania lepszych decyzji. Inspiracja wynikająca z tego, że mieliśmy okazję dyskutować studia przypadków firm z całego świata, dobrane w taki sposób, aby odpowiadały wyzwaniom, które stoją przed biznesem. Jest to praktyczna wiedza, którą później uczestnicy mogą wdrażać w życie. To z jednej strony teoria, ale teoria dobrana do specyfiki konkretnej organizacji, a z drugiej strony przypadki sukcesów i porażek firm z całego świata, które odpowiadają wyzwaniom stojącym przed Kompanią Piwowarską, bowiem najtaniej i najlepiej uczyć się na błędach innych” – komentuje dr Tomasz Ludwicki, dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Michał Samulski odpowiedzialny za edukację i rozwój w Kompanii Piwowarskiej podkreśla, że dzięki licznym programom kształcącym i rozwijającym kadrę managerską firma odpowiada na wysokie wymagania jakie stawia przed nimi branża FMCG.

Kompania Piwowarska należy do grona firm, która wspólnie z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowała dedykowany program pod nazwą Advanced Management Program, w którym przez rok 26 managerów sprzedaży KP rozwijało swoje umiejętności i poszerzało wiedzę

- Na program składały się zajęcia prowadzone przez uniwersyteckich ekspertów, jak i wewnętrznych trenerów KP. Całość uzupełniał indywidualny coaching dedykowany uczestnikom programu. Poszczególne obszary tematyczne były podzielone na sześć modułów, realizowanych w formule teoretycznych wykładów oraz zadań praktycznych. Moduły te obejmowały zagadnienia merytoryczne, niezbędne w bieżącej pracy menadżerów sprzedaży – wyjaśnia Samulski.

Advanced Management Program wpisuje się w szereg działań Kompanii Piwowarskiej, mających na celu kształcenie kadry różnego szczebla. W ramach tej strategii firma nie tylko przygotowuje wewnętrzne programy szkoleniowe. W czerwcu br. zainaugurowano długofalowy program wewnętrzny skierowany do pracowników zajmujących się trade marketingiem, zaś w latach 2011-2014 realizowany był program „Akademia Menadżerów Sprzedaży”. Cyklicznie prowadzone są także działania edukacyjne skierowane do nowych pracowników aby od samego początku mogli jak najlepiej poznać firmę.

Kompania Piwowarska jest częścią międzynarodowej grupy piwowarskie SABMiller. W jej skład wchodzą browary w Tychach, Białymstoku oraz Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH