Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska kończy z marką piwa 10,5

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-11-2013, 13:32
Kompania Piwowarska kończy z marką piwa 10,5
fot. KP

Kompania Piwowarska nie zdecydowała się, aby znane niegdyś piwo marki 10,5, które po wieloletniej przerwie przywróciła do życia tego lata, wróciło na stałe do portfela marek grupy. Piwo 10,5 wprowadzone zostało tylko na ten sezon i Kompania nie planuje powtarzać tego w przyszłości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Jurjewicz, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej.

- 10,5 wprowadziliśmy tylko na sezon, dla tych, którzy jeszcze czują sentyment do marki. Nie mamy obecnie planów, aby powtarzać to w przyszłości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jurjewicz.

W lipcu Kompania Piwowarska wprowadziła piwo 10,5 do sprzedaży w ramach edycji limitowanej do wybranych sklepów handlu tradycyjnego.

Browar liczył na to, że przekonają się do tej marki osoby, które pierwszą młodość przeżywały na początku lat 90, a dziś mają po 30-40 lat i z sentymentem wspominają tamten okres, gdy 10,5 było pierwszym piwem, które próbowali.

Informowała wówczas, że wprowadzenie marki 10,5 ma charakter ograniczonego w czasie testu rynkowego, mającego na celu sprawdzenie potencjału konsumenckiego. Marka 10,5 jest re-edycją limitowaną, której obecność w portfelu marek Kompanii Piwowarskiej miała zależeć od wyników sprzedaży.

Kompania Piwowarska informowała też w lipcu, że w ciągu kilku miesięcy podejmie decyzję czy na powrót wprowadzić na stałe do swojego portfela markę 10,5.

Do portfela marek Kompanii Piwowarskiej należą m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, Książęce, Wojak a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro.

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tomek 20-11-2013, 07:19:
I bardzo dobrze. Tego słodkiego syfu i tak nie dało sie pić. 10,5 tak nie smakowalo w latach 90-tych. Zajmujcie sie dalej marketingiem zamiast warzeniem dobrego piwa. Miłego oglądania spadających słupków sprzedaży.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH