Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska szkoli pracowników

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: MS/pr
  • Data: 18-08-2014, 14:43

Kompania Piwowarska wciągu jednego roku rozliczeniowego (kwiecień 2012 - marzec 2013) zorganizowała ponad 130 tys. godzin szkoleń dla ponad 3000 pracowników. Szkolenia umożliwiają pracownikom zintegrowanie się z otoczeniem biznesowym.

Najwięcej szkoleń przeszli dyrektorzy oraz kadra kierownicza - skupiono się na rozwoju zdolności liderskich, a także kształceniu umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych. Kierownicy mają także możliwość brania udziału w trwających przez kilka miesięcy programów organizowanych przez Grupę SABMiller.

Podczas szkoleń położono duży nacisk na dział sprzedaży - m.in. szkolenia z dziedziny marketingu, obsługi programów, sprzedaży czy negocjacji handlowej, a nawet wyszynku piwa - jak i działu operacyjnego: szkolenia na temat standardów mikrobiologicznych, zaawansowanego browarnictwa, obsługi maszyn rozlewniczych oraz inne - dedykowane operatorom, mechanikom, automatykom czy służbom utrzymania ruchu.

Wielkość sprzedaży osiągniętej przez Kompanię Piwowarską w roku finansowym zakończonym 31 marca 2014 r. wyniosła 13,3 mln hektolitrów piwa.

Kompania Piwowarska jest częścią międzynarodowej grupy piwowarskiej SABMiller. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tomasz 22-08-2014, 00:23:
Może czas zacząć rozglądać się za konkurencją a nie lać tylko Tyskie czy Lecha, nie dość, że są drogie a w smaku bez rewelacji to jeszcze trzeba płacić za szkło a w lodówkach nie można mieć nic poza ich piwami ... Konkurencja jeszcze istnieje, także pomyślcie
  • Pub obok Dominium 19-08-2014, 09:54:
Dlaczego Kampania nie zrobi promocji, które wspomogą puby w pobliżu, których znajdują się lokale Dominium? Dominium proponuje swoim klientom piwo w dzbanku, za którego 0,5l klient płaci 4zł!!!!! To przy cenach Kampanii praktycznie koszt 1 piwa!!! Jak tu być konkurencyjnym?!
  • Sfrustrowany właściciel pubu 19-08-2014, 09:50:
Właściciele osiedlowych pubów są traktowani przez pracowników Kompanii jak śmiecie. Nic im się nie należy. Liczą się tylko restauratorzy i duże puby w centrach miast, które robią największe utargi.
Informacje o promocjach trafiają do właścicieli pod koniec trwania promocji lub po jej zakończeniu. Handlowiec przyjeżdża wtedy z np. małym Lechem, który ma tygodniowy termin przydatności i tym próbuje zapchać przysłowiową dziurę.
Chyba nie tak powinno to działać???
Dlaczego nie dbacie równo o wszystkich klientów? Jak klient nie wyciągnie gratisu od hurtowni to od samej Kompanii nie dostaje nic! Gdzie jest wsparcie sprzedaży? W garażu czy piwnicy jak napisał poprzednik?
Żeby otrzymać szklanki do piwa trzeba prosić się miesiącami? Czy mamy podawać piwo w szkle konkurencji? Co to ma być!?

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH