Kompania Piwowarska wchodzi na rynek z odmienionym Lech Ice Shandy

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek odmienioną wersję Lech Ice Shandy. Piwo to będzie miksem lemoniady z jasnym piwem Lech Premium, o cytrynowym smaku i zapachu. Marka z portfolio Kompanii Piwowarski jest dostępna w sprzedaży od 24 marca 2014 r.
Popularne za granicą piwo smakowe typu shandy (niem. radler, hiszp. clara), dwa lata temu podbiło polski rynek. Kompania Piwowarska, lider branży piwowarskiej w Polsce, proponuje w nadchodzącym sezonie odmieniony wariant Lecha Shandy.
- Lech Ice Shandy to źródło idealnego i natychmiastowego orzeźwienia w ciepłe dni. Nasze piwo, będące mieszanką cytrynowej lemoniady oraz jasnego piwa, stanowi alternatywę dla słodkich napojów gazowanych oraz tradycyjnych piw typu lager. - mówi Dagmara Roger, specjalista ds. aktywacji marki Lech.
Charakter Lecha Ice Shandy został podkreślony także specjalnym designem opakowań. Widoczne na nich wizualizacje owoców i zmrożeń, nawiązują do ekstremalnego orzeźwienia, które obok mocno owocowego smaku, stanowi przewagę rynkową marki.
Ponadto na butelkach i puszkach pojawią się termo-inki. To specjalne, termoczułe farby, które reagują na zmianę temperatury.
Termo-ink, znajdujący się na opakowaniach Lecha Ice Shandy, będzie zmieniał swój kolor przy osiąganiu temperatury idealnej do serwowania tego typu piwa.
Lech Ice Shandy pojawi się na sklepowych półkach w butelkach o pojemności 500 ml oraz w czteropakach puszek o pojemności 500 ml. Widoczność produktu w punktach sprzedaży będą wzmacniały dedykowane materiały POSM.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (5)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (5)