Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo niepasteryzowane

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2016, 09:37
Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo niepasteryzowane
fot. Kompania Piwowarska

Browar Dojlidy Białystok, wchodzący w skład Kompanii Piwowarskiej, powiększa portfolio o nowe piwo niepasteryzowane, Prażubr. To odpowiedź na zmieniające się potrzeby piwoszy. Konsumenci coraz częściej poszukują różnorodności oraz produktów, które odnoszą się do lokalnych tradycji i naszej historii.

- Rynek piw niepasteryzowanych rozwija się dynamicznie i ciągle przyciąga do siebie nowych fanów. Konsumenci coraz chętniej sięgają po alternatywne smaki oraz szukają nowości. Prażubr
to propozycja skierowana w ich stronę - mówi Tycjan Lewandowski, Brand  Director, marki Żubr.

Nowy, niepasteryzowany lager został wprowadzony do sprzedaży w kwietniu 2016 r. Równocześnie ruszyła kampania obejmująca swoim zasięgiem m.in. TV, digital i prasę.

Prażubr to klarowny, delikatnie gazowany lager o zawartości alkoholu 5 proc. Piwo dostępne jest w butelkach zwrotnych oraz w puszkach o pojemności 500ml. 9 maja wystartowała kampania reklamowa nowego piwa.

Kompania Piwowarska, która skupia trzy browary: Tyskie Browary Książęce, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu, to największy producent piwa w Polsce. W skład jego portfolio wchodzą m.in. piwa: Żubra, Tyskie, Lech, Dębowe, Redd's oraz kolekcja specjalności Książęcego.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • adrian 12-06-2016, 10:38:
Wielka ściema kompania jako jedyna z wielkiej trójki calsbrg żywiec. Sab miller nie miała pseudoniepasteryzowanego piwa więc wypuściła swoje aby łykać kosumentów którzy dają się nabieać na etykiety a nie bazuja na własnych odczuciach smakwych jak ostatnio zarobiony hipster w małym sklepie szukał piwa z substancją ipa leci za modą a nie wie że ipa to styl india pale ale i co 20lat nauki angielskiego. a burak
  • maconha 20-05-2016, 03:27:
Taka jest prawda. Przy mocniejszych piwach niektórzy narzekali, że smak za bardzo "alkoholowy", jak zrobili łagodniejsze, ktoś jęczy, że za słodkie. Nie da się wszystkim dogodzić, taka prawda.
  • marcinkk 19-05-2016, 10:50:
Udane wejście na rynek. Niby nowa marka ale nie do końca. Nawet się skusiłem.

Rusineck - nie rozumiem tego, że ludzie oczekują od piwa za 2,5 PLN wyrafinowanego hipsterskiego piwa w opakowaniu Sturbucks. Część osób kupuje piwo ze względu na to że jest niszowe, inni ze względu na ładną butelkę (np. moja żona) a inni bo pasuje do ich wizerunku. Nie ma tu żadnej filozofii.

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH