REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo niepasteryzowane

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2016, 09:37
Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo niepasteryzowane
fot. Kompania Piwowarska

Browar Dojlidy Białystok, wchodzący w skład Kompanii Piwowarskiej, powiększa portfolio o nowe piwo niepasteryzowane, Prażubr. To odpowiedź na zmieniające się potrzeby piwoszy. Konsumenci coraz częściej poszukują różnorodności oraz produktów, które odnoszą się do lokalnych tradycji i naszej historii.

REKLAMA

- Rynek piw niepasteryzowanych rozwija się dynamicznie i ciągle przyciąga do siebie nowych fanów. Konsumenci coraz chętniej sięgają po alternatywne smaki oraz szukają nowości. Prażubr
to propozycja skierowana w ich stronę - mówi Tycjan Lewandowski, Brand  Director, marki Żubr.

Nowy, niepasteryzowany lager został wprowadzony do sprzedaży w kwietniu 2016 r. Równocześnie ruszyła kampania obejmująca swoim zasięgiem m.in. TV, digital i prasę.

Prażubr to klarowny, delikatnie gazowany lager o zawartości alkoholu 5 proc. Piwo dostępne jest w butelkach zwrotnych oraz w puszkach o pojemności 500ml. 9 maja wystartowała kampania reklamowa nowego piwa.

Kompania Piwowarska, która skupia trzy browary: Tyskie Browary Książęce, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu, to największy producent piwa w Polsce. W skład jego portfolio wchodzą m.in. piwa: Żubra, Tyskie, Lech, Dębowe, Redd's oraz kolekcja specjalności Książęcego.

 

 

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • adrian 12-06-2016, 10:38:
Wielka ściema kompania jako jedyna z wielkiej trójki calsbrg żywiec. Sab miller nie miała pseudoniepasteryzowanego piwa więc wypuściła swoje aby łykać kosumentów którzy dają się nabieać na etykiety a nie bazuja na własnych odczuciach smakwych jak ostatnio zarobiony hipster w małym sklepie szukał piwa z substancją ipa leci za modą a nie wie że ipa to styl india pale ale i co 20lat nauki angielskiego. a burak
  • maconha 20-05-2016, 03:27:
Taka jest prawda. Przy mocniejszych piwach niektórzy narzekali, że smak za bardzo "alkoholowy", jak zrobili łagodniejsze, ktoś jęczy, że za słodkie. Nie da się wszystkim dogodzić, taka prawda.
  • marcinkk 19-05-2016, 10:50:
Udane wejście na rynek. Niby nowa marka ale nie do końca. Nawet się skusiłem.

Rusineck - nie rozumiem tego, że ludzie oczekują od piwa za 2,5 PLN wyrafinowanego hipsterskiego piwa w opakowaniu Sturbucks. Część osób kupuje piwo ze względu na to że jest niszowe, inni ze względu na ładną butelkę (np. moja żona) a inni bo pasuje do ich wizerunku. Nie ma tu żadnej filozofii.

Zobacz wszystkie komentarze (6)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH