Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska wraz z Grupą Raben promuje program „Sprawdź promile"

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 20-03-2014, 11:26

Kompania Piwowarska w ramach programu „Sprawdź promile" już szósty rok edukuje, że nie wolno prowadzić samochodu po alkoholu. Informacje na temat swojej bezpłatnej aplikacji na telefon oraz tego, jak alkohol działa na organizm, rozpowszechnia wśród kierowców samodzielnie, jak również poprzez partnerów. Od niedawna program KP propaguje wśród swoich pracowników także renomowany operator logistyczny - Grupa Raben.

Niewsiadanie za kółko po spożyciu alkoholu to kwestia, o której zawsze warto przypominać, i to nie tylko „niedzielnym" kierowcom oraz osobom, które poruszają się swoimi prywatnymi samochodami. Również zawodowcom należy od czasu do czasu uświadomić, że nie wolno prowadzić auta po wypiciu choćby jednego piwa czy lampki wina. Kompania Piwowarska doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego co roku przypomina o tym swoim pracownikom, rozdając materiały informacyjne i organizując konkursy z nagrodami.

Wcześniej dla 4 tysięcy kierowców zawodowych przygotowano „ściągawki" przypominające o najważniejszych zasadach bezpiecznego prowadzenia pojazdów dostawczych, które rozdystrybuowano za pośrednictwem Wojewódzkich Ośrodków Ruchu Drogowego oraz rozdano firmom transportowym, współpracującym z Kompanią Piwowarską.

Od niedawna Kompania Piwowarska ma nowego partnera programu „Sprawdź promile" - Grupę Raben, która propaguje wiedzę o tym, jak alkohol działa na organizm, wśród 6 tysięcy swoich kierowców. 

Pierwszym etapem kampanii informacyjnej był świąteczny newsletter do pracowników, w którym firma przypominała, by nawet wtedy kierowcy nie folgowali sobie i prowadzili odpowiedzialnie. Program promowany będzie także poprzez zawieszki zapachowe do samochodów oraz rozmaite narzędzia komunikacji wewnętrznej.

- W ramach kampanii społecznej Grupy Raben „Transport jest potrzebny" propagujemy bezpieczeństwo drogowe. Znaczną część pracowników Grupy Raben stanowią kierowcy zawodowi. Za ich sprawą pragniemy zmieniać rzeczywistość drogową. W 2013 roku przeszkoliliśmy ponad 100 kierowców z udzielania pierwszej pomocy. W tym roku dzięki współpracy z KP będziemy propagować bezpieczną jazdę oraz nierozerwalnie z nią związaną trzeźwość za kierownicą - komentuje Lider CSR Grupy Raben Marta Szymborska.

Operator logistyczny to kolejny partner Kompanii Piwowarskiej w ramach programu „Sprawdź promile". Od 2011 r. roku akcję wspiera WORD w Rzeszowie, zaś w 2012 r. roku dołączyły do niego kolejne ośrodki: w Częstochowie, Elblągu, Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Jeleniej Górze, Krakowie, Lublinie, Warszawie, Wrocławiu, Toruniu i Zielonej Górze. Kompania Piwowarska udostępniła im materiały informacyjne kampanii (ulotki, standy, film), które mogą być przydatne podczas szkoleń dla kursantów. KP propagowała akcję także w porozumieniu z Duszpasterstwem Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej i firmą Business Consulting, które są organizatorami kampanii „Prowadzę. Jestem trzeźwy".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH