REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kompania Piwowarska z nową akcją proekologiczną

  • Autor: pr
  • Data: 25-01-2016, 14:21

Kompania Piwowarska we współpracy z firmą Rekopol rozpoczyna nową akcję. W jej ramach przypomina piwoszom, by nie zostawiać śmieci w butelce i nie zakapslowywać jej po wypiciu piwa.

REKLAMA

„Bądź eko – kobiety to lubią” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania. 

Ten ekologiczny film w kilka dni zyskał ponad 54 tys. wyświetleń na Facebooku, co jasno wskazuje, że fani piwa chcą poznać kilka dobrych rad jak uniknąć najgorszej randki na świecie. Wystarczy pamiętać o kilku złotych zasadach, by nie puszczać nudnego filmu, nie wrzucać śmieci do butelki po piwie, a będzie można ją wtedy oddać i kupić kobiecie kwiaty – one to lubią.

- Ten niestandardowy sposób pokazania korzyści z kupowania piwa w butelkach zwrotnych może przyczynić się do zmniejszenia ilości śmieci na wysypiskach, a dodatkowo zmniejszyć zużycie energii i surowców potrzebnych do produkcji butelek. To wiele korzyści, które można osiągnąć tak prostym zachowaniem jak wybór piwa w butelce zwrotnej i oddanie jej potem do sklepu lub punktu skupu, dzięki czemu możemy podreperować domowy budżet – mówi Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

- Dbanie o czyste butelki ułatwi również pracę pracownikom browaru, którzy nie muszą odkapslowywać pustych butelek i wyciągać z nich śmieci – dodaje.

- Bardzo się cieszę, że mogliśmy wziąć udział w tak nietuzinkowym projekcie – mówi Michał Mikołajczyk Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Organizacji Odzysku Opakowań Rekopol – propagowanie postaw proekologicznych, które przyczyniają się do zmniejszenia ilości odpadów to nasze zadanie. Rekopol, poprzez realizację o obowiązku odzysku i recyklingu dla Przedsiębiorców wprowadzających produkty w opakowaniach stara się to zdanie realizować od 15 lat.

Kompania Piwowarska przywiązuje dużą wagę do recyclingu opakowań. Edukacja konsumentów to tylko jedno z działań. Poza tym butelki zostały „odchudzone”, czyli zmniejszono ich wagę, by ograniczyć zużycie surowców przy ich produkcji i zużycie paliwa podczas transportu. Kompania prowadzi działania w całym łańcuchu dostaw, również we współpracy z partnerami. Przykładem jest akcja z siecią Biedronka, podczas której klienci oddając szklane lub aluminiowe opakowania otrzymywali sadzonki kwiatów, ekologiczne torby lub inne eko gadżety.

Kompania Piwowarska skupia trzy browary: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH