Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Kompania Piwowarska z nowym dyrektorem sprzedaży w Regionie Południe

Kompania Piwowarska ma nowego dyrektora sprzedaży w Regionie Południe. Stanowisko to objął Krzysztof Kaczmarek, dotychczasowy dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska z nowym dyrektorem sprzedaży w Regionie Południe
fot. Kompania Piwowarska

- Region Południe jest szczególny. Z jednej strony typowo piwny, z bogatymi tradycjami – tu mieszczą się Tyskie Browary Książęce, stąd wywodzi się nasza flagowa marka piwa. Z drugiej – nasza struktura po niedawno przeprowadzonej restrukturyzacji jest tutaj dość złożona i wymaga uporządkowania. Przede wszystkim zamierzam skupić się na stworzeniu jednolitych standardów pracy. Moją ambicją jest zbudowanie silnego, zintegrowanego zespołu, który pozwoli umocnić pozycję piw Kompanii Piwowarskiej w regionie. Już się na to cieszę – mówi Krzysztof Kaczmarek.

Krzysztof Kaczmarek jest związany z KP od początku jej istnienia, czyli odkąd w 1999 r. Tyskie Browary Książęce połączyły się z Lech Browary Wielkopolski. Do branży piwowarskiej przeszedł z Nestle Polska, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży firmy Goplana, kierując 120-osobowym zespołem.

Do 2003 r. pełnił funkcję dyrektora Administracji i Rozwoju Sprzedaży i Dystrybucji. W roku 2004 powierzono mu zadanie zbudowania nowego działu w strukturach KP. Jako dyrektor Centralnego Trade Marketingu odpowiadał za pełne zorganizowanie działu, opracowanie i wdrożenie standardów sprzedaży oraz segmentacji rynku detalicznego i gastronomicznego.

Przez kolejnych osiem lat Krzysztof Kaczmarek pełnił funkcję dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji, mając pod swoimi skrzydłami ponad 250 osób.

Od 2012 roku, pracował na stanowisku dyrektora ds. Wsparcia i Rozwoju Organizacji Sprzedaży, a w 2013 r. Krzysztof Kaczmarek objął stanowisko dyrektora ds. Rozwoju Gastronomii, co pozwoliło mu realizować swoją pasję, jaką jest rynek gastronomiczny. Do lokali, gdzie serwowane są piwa KP, zawitało wówczas wiele innowacji, m.in. Tyskie z Tanka (obecnie Tyskie 14-dniowe) czy Karta Piw; organizowano w nich rozmaite formy promocji i szerzenia wiedzy i kultury piwnej, np. Wieczory Piwne.

Zdaniem Kaczmarka lokale gastronomiczne powinny odgrywać kluczową rolę dla rynku piwa jako miejsca idealne do promowania kultury piwnej, gdzie chmielowy napój ujawnia pełnię swoich zalet, a konsument może najlepiej ich doświadczyć. To właśnie gastronomia buduje podstawy dla efektywnej sprzedaży w kanale detalicznym.

W kwietniu 2016 r. Krzysztof Kaczmarek został nominowany na stanowisko dyrektora Regionu Południe. W pełnieniu tej funkcji będzie mógł wykorzystać swoje doświadczenie z czasów, kiedy pracował na stanowiskach dyrektora sprzedaży w Regionie Zachód i Regionie Północ. Jednak rynek ten, ze względu na swoją specyfikę, stanowi spore wyzwanie.

Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Kaczmarek RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    browary RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Tomek 2016-05-01 13:34:20
    Ten Pan to jedynie co to dobił przez ostatnie 3 lata całą gastronomię bo ludzie zamiast pić Tyskie lane piją butelkę w pubach ... poza tym Tyskie lane cena zakupu 2,7 a butelka 1,7 więc czym się lepiej opłaca handlować
  • dr. mengele :) 2016-06-02 22:52:47
    Goplana... :) kiedyś już był dyrektor na południu co od Goplany zaczynał. Słynny Marek S. Czyżby powtórka? :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.