Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska zachęca do bardziej eleganckiego podejścia do piwa

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 24-03-2014, 12:37
Kompania Piwowarska zachęca do bardziej eleganckiego podejścia do piwa
fot. KP

Kompania Piwowarska (KP) kilka miesięcy temu wprowadziła do lokali gastronomicznych Kartę Piw, czyli przewodnik po trunkach z oferty swoich trzech browarów, wzorowany na karcie win dostępnej w większości restauracji. Teraz firma promuje Kartę za pomocą animowanych filmików i z lekkim przymrużeniem oka zachęca do bardziej eleganckiego podejścia do piwa.

Karta Piw pod koniec ubiegłego roku zawitała do 9 tysięcy pubów i restauracji w całej Polsce z misją szerzenia wiedzy na temat piwa oraz komponowania go z odpowiednimi potrawami. Zestawienie, wzorowane na karcie win, pokazuje różnorodność chmielowych trunków oraz liczne możliwości ich degustacji. Dzięki Karcie goście mają także okazję poznać informacje o składnikach piwa, procesie jego warzenia, technice nalewania i serwowania.

Teraz Kompania Piwowarska postanowiła zachęcić do korzystania z Karty Piw przy pomocy krótkich filmików promocyjnych dostępnych w mediach społecznościowych. Pierwsza z serii czterech animacji właśnie trafiła do sieci pod hasłem Klient z Kartą Piw jest mniej awanturujący się. Film trwa niecałe 50 sekund i w lekki, zabawny sposób podkreśla zalety Karty.

- Poprzez Kartę Piw chcemy pokazać, że piwo to trunek równie ciekawy i elegancki jak wino i właśnie dlatego zasługuje na oddzielną kartę w restauracji. Świat piwa to przecież dziesiątki gatunków, setki marek, bogactwo smaków i aromatów, a także przeróżne techniki serwowania i degustacji. Piwosze coraz poważniej podchodzą do wyboru swojego ulubionego napoju, coraz więcej o nim wiedzą i są coraz bardziej wybredni. Uważamy, że to pozytywny trend i dlatego zachęcamy do korzystania z Karty Piw. Poprzez filmiki, które publikujemy w sieci, chcemy z lekkim przymrużeniem oka przekonać zarówno gości, jak i właścicieli lokali, że Karta to ciekawe i przydatne narzędzie - mówi Wojtek Mrugalski, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska wyprodukowała cztery animowane, kilkudziesięciosekundowe filmiki. Każdy podkreśla inną zaletę Karty Piw. Filmy będą pojawiać się w sieci co tydzień, zostaną zamieszczone na profilu KP na YouTube oraz fan page'u firmy na Facebooku. Za realizację filmów odpowiada SQM Studio z Poznania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mieszkańcy os. Przemysława 31-03-2014, 17:31:
Kompania Piwowarska chwali się coraz nowszymi rozwiązaniami chroniącymi środowisko, jednocześnie zatruwając życie sąsiadów browaru w Poznaniu. Od pewnego czasu nocą zrzuca się tam ścieki poprodukcyjne do kanalizacji burzowej, przepływającej przez os. Przemysława. Na ulicy, w garażach i w piwnicach bloków od wieczora do rana widać prawie smugę smrodu rozkładających się drożdży. Badania WIOŚ nie wykazały zagrożenia dla zdrowia ludzi, ale jak żyć w tak smrodliwie zdrowym otoczeniu, które może być świetna reklamą w całym świecie dla tak rozpoznawalnej marki.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.