Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Kompania Piwowarska zachęca do hakowania w imię CSR

Jak sprzedawcy mogą efektywniej odmawiać nieletnim sprzedaży alkoholu? Jak uświadamiać kobiety oraz ich bliskich, że alkohol w ciąży szkodzi? Jak pomóc kierowcom sprawdzać trzeźwość? Na te i podobne pytania Kompania Piwowarska szuka odpowiedzi w ramach działań CSR.

Kompania Piwowarska zachęca do hakowania w imię CSR
fot. materiały prasowe

Teraz do poszukiwań Kompania Piwowarska zaprasza internautów poprzez #SustainHack, czyli konkurs Idea Challenge, organizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i platformę ChallengeRocket.com. Do wygrania są nagrody pieniężne i możliwość realizacji projektów z firmą.

Ważne problemy wymagają niestandardowych metod i rozwiązań. Dlatego Kompania Piwowarska jako jedna z dwóch firm w Polsce – obok Banku BGŻ BNP Paribas – została partnerem wyzwania organizowanego przez FOB na platformie ChallengeRocket.com. #SustainHack to innowacyjny konkurs, który reinterpretuje znaczenie słowa „hakować”, nadając mu pozytywne znaczenie. Skierowany jest do społeczności kreatywnych osób, których nie ogranicza lokalizacja, bo jest prowadzony online.

KP liczy na to, że pierwszy w Polsce hackaton (maraton programowania) na rzecz zrównoważonego rozwoju przyniesie odpowiedzi na następujące pytania: Jak dorośli mogą wpłynąć na nieletnich? Jak sprzedawcy mogą efektywniej odmawiać nieletnim sprzedaży alkoholu? Jak uświadamiać kobiety oraz ich bliskich, że alkohol w ciąży szkodzi? Jak pomóc kierowcom sprawdzać trzeźwość? Jak Ty możesz zapewnić bezpieczeństwo swoim najbliższym?

Tematyka ta mieści się w obszarze jednego z pięciu źródeł wzrostu kompanijnej strategii CSR „Postaw na piwo” – „Odpowiedzialna konsumpcja”, które z kolei należy do 3. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ: zapewnić wszystkim ludziom w każdym wieku zdrowe życie oraz promować dobrobyt.

- Chcemy realizować ten cel poprzez ograniczenie zjawiska nieodpowiedzialnego spożycia alkoholu. Aby tego dokonać, potrzebna jest trwała zmiana postaw społecznych i ciągłe promowanie idei odpowiedzialnej konsumpcji – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs w Kompanii Piwowarskiej.

– To oczywiście dzieje się nieustannie m.in. dzięki naszym inicjatywom takim jak program Sprawdź promile. Jednak potrzebujemy wciąż nowych pomysłów, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Propozycje, które napłyną od samych konsumentów piwa, będące efektem myślenia w sposób innowacyjny, śmiały i nieszablonowy, mogą być dla nas na wagę złota - dodaje.

Kompania Piwowarska podkreśla, że wygrana w #SustainHack to nie tylko satysfakcja ze znalezienia rozwiązania ważnych problemów społecznych i przyczynienia się do lepszego życia wielu ludzi. To także bardzo wymierne korzyści - nagroda pieniężna o wartości 10 000 zł i szansa na współpracę z Kompanią Piwowarską w ramach rozwoju i realizacji zaproponowanych pomysłów.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Grzegorz Adamski RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    zrównoważony rozwój RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.222.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.