Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Kompania Piwowarska zacieśnia współpracę z biznesem gastronomicznym

Kompania Piwowarska zacieśnia współpracę z biznesem gastronomicznym poprzez stworzenie Portalu Gastro. Funkcjonalności Portalu Gastro to m.in. dostępność informacji branżowych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz znaczne usprawnienie komunikacji między Kompanią Piwowarską a jej klientami. 

Kompania Piwowarska zacieśnia współpracę z biznesem gastronomicznym
fot. Kompania Piwowarska

Działania mające na celu przyciągnięcie konsumentów do lokali są niezwykle istotne. Bo choć Polacy coraz chętniej spotykają się i jedzą „na mieście”, a elementem tych spotkań jest także piwo, często dobierane do posiłku, to w mniejszych miastach oraz w dni powszednie ruch w punktach gastronomicznych bywa mniejszy. Dlatego niedawno gastronomowie otrzymali od KP kolejne wsparcie – w nowej formule, na miarę współczesnego sposobu prowadzenia biznesu.

- Digitalizacja objęła bardzo wiele sfer naszego życia. Coraz więcej aktywności odbywa się w sieci – nie tylko komunikacja ze znajomymi czy zakupy, ale także kwestie związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, również gastronomicznej. Uwzględniając obowiązujące trendy i chcąc wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów, stworzyliśmy Portal Gastro – mówi Piotr Smosarski, młodszy kierownik ds. rozwoju klientów w Kompanii Piwowarskiej.

Powołując do życia Portal Gastro, Kompania Piwowarska postawiła sobie za cel zbudowanie platformy umożliwiającej komunikację i wymianę wiedzy pomiędzy aktywnymi uczestnikami rynku gastronomicznego oraz zacieśnienie współpracy z klientami.

- Budowa i struktura portalu umożliwiają szybką reakcję na zmieniające się potrzeby branży gastronomicznej, co będzie miało swój wyraz w powstawaniu nowych narzędzi i modułów dostępnych na platformie. Regularnie aktualizowane, interaktywne e-szkolenia mogą z powodzeniem uzupełnić dotychczasowe tradycyjne metody, które wymagają dużego zaangażowania logistycznego i czasowego. Natomiast artykuły zawarte w bazie wiedzy stanowią kompleksowe i unikalne kompendium wiedzy o piwie i biznesie gastronomicznym – dodaje Piotr Smosarski.

Kompania Piwowarska ma znaczący wkład w funkcjonowanie sektora gastronomicznego – szacuje się, że dzięki sprzedaży piw KP w gastronomii znajduje zatrudnienie ok. 14 000 ludzi. W 2014 r. w Polsce działało ponad 65 500 placówek gastronomicznych – stałych i sezonowych. Mimo że odnotowano wówczas niewielki spadek ogólnej liczby lokali względem poprzedniego roku, to jednocześnie zwiększyła się liczba restauracji, jak również przychody z działalności gastronomicznej. Świadczy to o wzroście jakości i wartości tej branży, a wiedza pozyskana przez właścicieli lokali na Portalu Gastro ma szansę jeszcze wzmocnić ten trend.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Piotr Smosarski RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża gastronomiczna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.225.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.