Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kompania Piwowarska zacieśnia współpracę z biznesem gastronomicznym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-07-2016, 16:00
Kompania Piwowarska zacieśnia współpracę z biznesem gastronomicznym
fot. Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska zacieśnia współpracę z biznesem gastronomicznym poprzez stworzenie Portalu Gastro. Funkcjonalności Portalu Gastro to m.in. dostępność informacji branżowych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz znaczne usprawnienie komunikacji między Kompanią Piwowarską a jej klientami. 

Działania mające na celu przyciągnięcie konsumentów do lokali są niezwykle istotne. Bo choć Polacy coraz chętniej spotykają się i jedzą „na mieście”, a elementem tych spotkań jest także piwo, często dobierane do posiłku, to w mniejszych miastach oraz w dni powszednie ruch w punktach gastronomicznych bywa mniejszy. Dlatego niedawno gastronomowie otrzymali od KP kolejne wsparcie – w nowej formule, na miarę współczesnego sposobu prowadzenia biznesu.

- Digitalizacja objęła bardzo wiele sfer naszego życia. Coraz więcej aktywności odbywa się w sieci – nie tylko komunikacja ze znajomymi czy zakupy, ale także kwestie związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, również gastronomicznej. Uwzględniając obowiązujące trendy i chcąc wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów, stworzyliśmy Portal Gastro – mówi Piotr Smosarski, młodszy kierownik ds. rozwoju klientów w Kompanii Piwowarskiej.

Powołując do życia Portal Gastro, Kompania Piwowarska postawiła sobie za cel zbudowanie platformy umożliwiającej komunikację i wymianę wiedzy pomiędzy aktywnymi uczestnikami rynku gastronomicznego oraz zacieśnienie współpracy z klientami.

- Budowa i struktura portalu umożliwiają szybką reakcję na zmieniające się potrzeby branży gastronomicznej, co będzie miało swój wyraz w powstawaniu nowych narzędzi i modułów dostępnych na platformie. Regularnie aktualizowane, interaktywne e-szkolenia mogą z powodzeniem uzupełnić dotychczasowe tradycyjne metody, które wymagają dużego zaangażowania logistycznego i czasowego. Natomiast artykuły zawarte w bazie wiedzy stanowią kompleksowe i unikalne kompendium wiedzy o piwie i biznesie gastronomicznym – dodaje Piotr Smosarski.

Kompania Piwowarska ma znaczący wkład w funkcjonowanie sektora gastronomicznego – szacuje się, że dzięki sprzedaży piw KP w gastronomii znajduje zatrudnienie ok. 14 000 ludzi. W 2014 r. w Polsce działało ponad 65 500 placówek gastronomicznych – stałych i sezonowych. Mimo że odnotowano wówczas niewielki spadek ogólnej liczby lokali względem poprzedniego roku, to jednocześnie zwiększyła się liczba restauracji, jak również przychody z działalności gastronomicznej. Świadczy to o wzroście jakości i wartości tej branży, a wiedza pozyskana przez właścicieli lokali na Portalu Gastro ma szansę jeszcze wzmocnić ten trend.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH