REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kondrat Wina Wybrane: 2016 to był dla nas bardzo dobry rok

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-02-2017, 11:21
Kondrat Wina Wybrane: 2016 to był dla nas bardzo dobry rok
fot. Kondrat Wina Wybrane

Rok 2016 był dla firmy Kondrat Wina Wybrane bardzo dobry. Stale rośnie sprzedaż detaliczna i stały wzrost przychodów odnotowuje też oferta do kanału HoReCa – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane.

REKLAMA

– To był bardzo dobry rok zarówno pod względem sprzedaży detalicznej, jak i  hurtowej. Dla pozytywnej oceny znaczenie ma też fakt, że zrealizowaliśmy również kilka ciekawych i rozwojowych inicjatyw. Właśnie wystartowaliśmy z innowacyjnym projektem sprzedażowym Hurt Online, adresowanym dla branży HoReCa i klientów hurtowych, połączonym z e-learningiem – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub.

- Z sukcesem uruchomiliśmy również program lojalnościowy Winogrono, skierowany do klientów detalicznych. Zrealizowaliśmy też liczne warsztaty wina i  zorganizowaliśmy cieszące się dużym zainteresowaniem wyjazdy winiarskie pod wdzięczną nazwą Misja Wino. Będziemy je kontynuować również w tym roku - dodaje.

– Stale rośnie sprzedaż detaliczna. Co bardzo nas cieszy, klienci coraz chętniej korzystają ze strony marekkondrat.pl, gdzie mają pełny przegląd naszej oferty win i już w domu mogą dokonać wyboru zgodnie ze swoimi preferencjami. Po złożeniu zamówienia w sklepie będzie czekać gotowa do odbioru paczka z wybranymi winami. To bardzo wygodne rozwiązanie – mówi również Tomasz Traub i dodaje, że stały wzrost przychodów odnotowuje również segment win do kanału HoReCa.

Kondrat Wina Wybrane to winiarski projekt aktora Marka Kondrata, który po kilku latach istnienia na rynku w ramach spółki Winarium, zdecydował się na samodzielne działanie biznesowe. Efektem jest firma, która ma na celu pomagać innym w ich wyborach winiarskich. 

Kondrat Wina Wybrane zajmuje się importem win z całego świata, sprzedażą detaliczną poprzez sklep marekkondrat.pl, własne sklepy oraz sieć sklepów franczyzowych, a także sprzedażą do klientów biznesowych i korporacyjnych (B2B) – wino na prezent i w koszach prezentowych. Firma zajmuje się także doradztwem, szkoleniami i tworzeniem karty win dla restauracji i hoteli. Prowadzi degustacje i szkolenia o tematyce winiarskiej dla klientów indywidualnych i firmowych.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH