Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kondrat Wina Wybrane: 2016 to był dla nas bardzo dobry rok

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-02-2017, 11:21
Kondrat Wina Wybrane: 2016 to był dla nas bardzo dobry rok
fot. Kondrat Wina Wybrane

Rok 2016 był dla firmy Kondrat Wina Wybrane bardzo dobry. Stale rośnie sprzedaż detaliczna i stały wzrost przychodów odnotowuje też oferta do kanału HoReCa – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane.

– To był bardzo dobry rok zarówno pod względem sprzedaży detalicznej, jak i  hurtowej. Dla pozytywnej oceny znaczenie ma też fakt, że zrealizowaliśmy również kilka ciekawych i rozwojowych inicjatyw. Właśnie wystartowaliśmy z innowacyjnym projektem sprzedażowym Hurt Online, adresowanym dla branży HoReCa i klientów hurtowych, połączonym z e-learningiem – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub.

- Z sukcesem uruchomiliśmy również program lojalnościowy Winogrono, skierowany do klientów detalicznych. Zrealizowaliśmy też liczne warsztaty wina i  zorganizowaliśmy cieszące się dużym zainteresowaniem wyjazdy winiarskie pod wdzięczną nazwą Misja Wino. Będziemy je kontynuować również w tym roku - dodaje.

– Stale rośnie sprzedaż detaliczna. Co bardzo nas cieszy, klienci coraz chętniej korzystają ze strony marekkondrat.pl, gdzie mają pełny przegląd naszej oferty win i już w domu mogą dokonać wyboru zgodnie ze swoimi preferencjami. Po złożeniu zamówienia w sklepie będzie czekać gotowa do odbioru paczka z wybranymi winami. To bardzo wygodne rozwiązanie – mówi również Tomasz Traub i dodaje, że stały wzrost przychodów odnotowuje również segment win do kanału HoReCa.

Kondrat Wina Wybrane to winiarski projekt aktora Marka Kondrata, który po kilku latach istnienia na rynku w ramach spółki Winarium, zdecydował się na samodzielne działanie biznesowe. Efektem jest firma, która ma na celu pomagać innym w ich wyborach winiarskich. 

Kondrat Wina Wybrane zajmuje się importem win z całego świata, sprzedażą detaliczną poprzez sklep marekkondrat.pl, własne sklepy oraz sieć sklepów franczyzowych, a także sprzedażą do klientów biznesowych i korporacyjnych (B2B) – wino na prezent i w koszach prezentowych. Firma zajmuje się także doradztwem, szkoleniami i tworzeniem karty win dla restauracji i hoteli. Prowadzi degustacje i szkolenia o tematyce winiarskiej dla klientów indywidualnych i firmowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH