REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kondrat Wina Wybrane: wino dla wielu to wciąż produkt luksusowy, a nie codziennej konsumpcji

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2017, 10:10
Kondrat Wina Wybrane: wino dla wielu to wciąż produkt luksusowy, a nie codziennej konsumpcji
fot. Kondrat Wina Wybrane

W Polsce wino nadal w wielu miejscach jest postrzegane jako produkt luksusowy, podczas gdy na zachodzie i południu Europy stanowi napój codziennej konsumpcji. W tym roku celem Kondrat Wina Wybrane będzie dalsze udostępnianie jakościowego wina z całego świata – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane.

REKLAMA

– Naszą misją jest szerzenie kultury serwowania i picia jakościowego wina. W Polsce nadal w wielu miejscach postrzegane jest jako produkt luksusowy, podczas gdy na zachodzie i południu Europy stanowi napój codziennej konsumpcji. Jak mawiał filozof Eklezjasz „Wino powstało, aby radować i czynić ludzi szczęśliwszymi, lecz nie pijanymi" i my hołdujemy tej maksymie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub.

 - W tym roku naszym celem będzie dalsze udostępnianie jakościowego wina z całego świata, w tym od najciekawszych producentów z wielkimi tradycjami, również dla mniejszych graczy na rynku - dodaje.

Mówi też, że Polacy z roku na rok piją więcej dobrej jakości wina, a ich wybory stają się coraz bardziej przemyślane. Moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła też do świata win i szybko zyskują popularność m.in. wina ekologiczne, wegańskie oraz biodynamiczne. Rosnące wymagania konsumentów sprawiają, że rynek się rozwija, ale stanowią również wyzwanie dla sprzedawców.

Kondrat Wina Wybrane to winiarski projekt aktora Marka Kondrata, który po kilku latach istnienia na rynku w ramach spółki Winarium, zdecydował się na samodzielne działanie biznesowe. Efektem tego jest firma, która ma na celu pomagać innym w ich własnych wyborach winiarskich.

Kondrat Wina Wybrane zajmuje się importem win z całego świata, sprzedażą detaliczną poprzez sklep marekkondrat.pl, własne sklepy oraz sieć sklepów franczyzowych, a także sprzedażą do klientów biznesowych i korporacyjnych (B2B) – wino na prezent i w koszach prezentowych. Firma zajmuje się także doradztwem, szkoleniami i tworzeniem karty win dla restauracji i hoteli. Prowadzi degustacje i szkolenia o tematyce winiarskiej dla klientów indywidualnych i firmowych.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH