Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Kupujący nie odróżniają piw z małych browarów od "rzemieślniczych" marek koncernów

Badania Mintela pokazują, że europejscy konsumenci nie przejmują się zbytnio różnicą między piwem "prawdziwego rzemiosła" (tj. wyprodukowanym przez mały, niezależny browar) a marką "rzemieślniczą", posiadaną przez dużych globalnych producentów. Prawie połowa hiszpańskich konsumentów piwa (45 proc.) twierdzi, że nie jest jasne, co czyni piwo „rzemieślniczym”,

Kupujący nie odróżniają piw z małych browarów od
fot. shutterstock

Mniej niż jedna piąta (17 proc.) niemieckich konsumentów piwa twierdzi, że wpłynęłoby na ich decyzję o zakupie, gdyby marka rzemieślnicza była własnością dużej firmy. To wyzwanie dla prawdziwych producentów piw rzemieślniczych. Powodem do optymizmu może być fakt, że ponad dwa na pięć (44 proc.) konsumentów piwa w Wielkiej Brytanii chciałoby zobaczyć system certyfikacji piwa rzemieślniczego.

Z badania wynika, że osoby powyżej 18 roku życia, które w ciągu ostatnich 6 miesięcy sięgnęły po piwo, są zainteresowane wypróbowaniem różnych rodzajów piwa rzemieślniczego, takich jak Indian Pale Ales lub inne, które zdobyły już miejsce na bardziej dojrzałym brytyjskim rynku piwa rzemieślniczego. W Polsce odpowiedziało tak 64 proc. osób, we Francji 63 proc., we Włoszech 61 proc. i w Niemczech 50 proc.

Europejczycy są również gotowi wydać więcej na piwo rzemieślnicze. Około połowa konsumentów piwa we Włoszech (52 proc.), Francji (51 proc.), Niemczech (46 proc.) i Wielkiej Brytanii (45 proc.) przyznaje, że piwo rzemieślnicze "warte jest dodatkowych pieniędzy".

Czytaj więcej na Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    Mintel RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    alkohole niskoprocentowe RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    rynek piw rzemieślniczych RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.182.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.