REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

KP promuje picie piwa w środku tygodnia

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-04-2014, 12:15

Od kwietnia do czerwca w każdą środę w ponad 3 tysiącach lokali gastronomicznych będzie można kupić duże lane Tyskie, Lecha i Żubra w cenie małego. Poprzez takie działania Kompania Piwowarska chce przekonać piwoszy, by częściej odwiedzali puby czy restauracje.

REKLAMA

- Poprzez promocje takie jak „Piwne środy" chcemy pokazać, że piwo jest trunkiem, którym wspaniale jest delektować się w lokalu, w gronie znajomych, i to nie tylko w weekend. Wyjście do pubu w środku tygodnia może być równie przyjemne, a do tego wcale nie musi oznaczać dużych wydatków - mówi Grzegorz Drob, kierownik kanału sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej.

W ostatnich miesiącach KP szczególnie dużo uwagi poświęca konsumpcji piwa lanego w gastronomii i rozwija aktywności, które mają przekonać konsumentów do picia piwa w lokalach, a nie tylko w domu. Pod koniec 2013 r. firma zaczęła wprowadzać do gastronomii Kartę Piw, czyli przewodnik prezentujący jej marki i sposoby łączenia ich z potrawami, który obecnie znajduje się już w kilku tysiącach lokali. Natomiast na początku tego roku ruszył projekt "Wieczory piwne". Podczas spotkań można było nie tylko prześledzić drogę piwa z beczki do kufla, ale też poznać tajniki warzenia, sztukę nalewania i zasady sensoryki.

- Gastronomia jest naturalnym środowiskiem dla piwa i podczas serwowania go w lokalach mamy większe możliwości wpływania na to, aby docierało do konsumenta w optymalnych warunkach - takich, w jakich my byśmy je serwowali - tłumaczy Grzegorz Drob. - Puby i restauracje są też takimi miejscami, gdzie możemy „opowiedzieć" konsumentowi o swoich piwach - umieścić na stole lub w lokalu materiały edukacyjne czy przeprowadzić akcję marketingową. Za sprawą szczególnej atmosfery, zachęty znajomych czy rekomendacji barmana konsument może tu spróbować tego, po co być może nigdy nie sięgnąłby, robiąc zakupy w sklepie. Zależy nam na tym, aby gastronomia była istotnym elementem polskiego rynku piwa, ponieważ buduje świadomość marek i kategorii.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH