Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KP promuje picie piwa w środku tygodnia

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-04-2014, 12:15

Od kwietnia do czerwca w każdą środę w ponad 3 tysiącach lokali gastronomicznych będzie można kupić duże lane Tyskie, Lecha i Żubra w cenie małego. Poprzez takie działania Kompania Piwowarska chce przekonać piwoszy, by częściej odwiedzali puby czy restauracje.

- Poprzez promocje takie jak „Piwne środy" chcemy pokazać, że piwo jest trunkiem, którym wspaniale jest delektować się w lokalu, w gronie znajomych, i to nie tylko w weekend. Wyjście do pubu w środku tygodnia może być równie przyjemne, a do tego wcale nie musi oznaczać dużych wydatków - mówi Grzegorz Drob, kierownik kanału sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej.

W ostatnich miesiącach KP szczególnie dużo uwagi poświęca konsumpcji piwa lanego w gastronomii i rozwija aktywności, które mają przekonać konsumentów do picia piwa w lokalach, a nie tylko w domu. Pod koniec 2013 r. firma zaczęła wprowadzać do gastronomii Kartę Piw, czyli przewodnik prezentujący jej marki i sposoby łączenia ich z potrawami, który obecnie znajduje się już w kilku tysiącach lokali. Natomiast na początku tego roku ruszył projekt "Wieczory piwne". Podczas spotkań można było nie tylko prześledzić drogę piwa z beczki do kufla, ale też poznać tajniki warzenia, sztukę nalewania i zasady sensoryki.

- Gastronomia jest naturalnym środowiskiem dla piwa i podczas serwowania go w lokalach mamy większe możliwości wpływania na to, aby docierało do konsumenta w optymalnych warunkach - takich, w jakich my byśmy je serwowali - tłumaczy Grzegorz Drob. - Puby i restauracje są też takimi miejscami, gdzie możemy „opowiedzieć" konsumentowi o swoich piwach - umieścić na stole lub w lokalu materiały edukacyjne czy przeprowadzić akcję marketingową. Za sprawą szczególnej atmosfery, zachęty znajomych czy rekomendacji barmana konsument może tu spróbować tego, po co być może nigdy nie sięgnąłby, robiąc zakupy w sklepie. Zależy nam na tym, aby gastronomia była istotnym elementem polskiego rynku piwa, ponieważ buduje świadomość marek i kategorii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH