Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Królewskie wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie dedykowanym nowej submarce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 22-07-2016, 12:35
Królewskie wskrzesza klimat dawnej Warszawy w konkursie dedykowanym nowej submarce
fot. materiały prasowe

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) zorganizowała nawiązujący do klimatu dawnej Warszawy konkurs wspierający launch piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec). Celem akcji jest zaangażowanie konsumentów w związku z pojawieniem się na rynku nowego piwa oraz podkreślanie warszawskiego pochodzenia i charakteru marki Królewskie.

Organizowany przez agencję Point of View (PoV sp. z o.o.) konkurs będzie prowadzony pod hasłem „Poczuj klimat dawnej Warszawy” i potrwa do 21 sierpnia. Agencja przygotowała stronę internetową konkursu oraz kreacje layoutów kampanii display i na Facebook.com. Odpowiada również za obsługę konkursu: moderację zgłoszeń, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród itp.

Zadaniem konkursowym jest stworzenie za pomocą kreatora unikalnej tabliczki w stylu retro, która będzie nawiązywać do zadanego w konkursie tematu (np. ulubione miejsce w Warszawie). Kreator stworzony na potrzeby konkursu pozwala uczestnikowi na wykreowanie unikalnego wzoru składającego się z przygotowanych i skalowalnych elementów, które można obracać i ułożenie hasła za pomocą jednego z 6 stylów tekstu. Wśród elementów znajdujących się w kreatorze znalazły się postacie kojarzące się z powojenną Warszawą oraz nawiązujące do tego okresu elementy brandingu marki. Całość kreacji opiera się na akcentach budzących pozytywne skojarzenia z dawną Warszawą takich jak neony, budki piwne czy warszawski dancing. Dodatkowo, uczestnik konkursu może umieścić na tabliczce swoje zdjęcie, które zostanie zintegrowane z całością.

Konkurs jest podzielony na 3 dwutygodniowe etapy. W każdym etapie zmieniać się będzie zadany przez organizatora temat zadania, do którego mają nawiązywać tworzone przez uczestników tabliczki. Nagrodami w konkursie są wycieczki po stolicy, przywołujące wspomnienia dawnych lat. Zwycięzcy nagrody głównej w każdym etapie odbędą wycieczkę z osobami towarzyszącymi i przewodnikiem na pokładzie kultowej Nyski. Zdobywcy nagród drugiego stopnia będą mieli z kolei możliwość przejażdżki po specjalnie zaplanowanej trasie taksówką rodem z serialu „Zmiennicy” Stanisława Barei. Wśród pozostałych uczestników w każdym etapie wyłonionych zostanie dodatkowo 25 osób, które otrzymają metalowe tabliczki z nadrukowanym wzorem własnego autorstwa. Łącznie w konkursie nagrodzone zostaną  84 osoby.

Zakupem mediów na potrzeby wsparcia akcji konkursowej zajmuje się obsługujący markę Królewskie dom mediowy Starcom Mediavest Group.

Jest to kolejna akcja zrealizowana dla marki Królewskie przez Point of View, które współpracuje z Grupą Żywiec od 2015 r. Wcześniej agencja przygotowała m.in. konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Królewskie jest sponsorem tego klubu piłkarskiego od 2004 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • grojcok warecki 25-07-2016, 13:42:
Straszne zaklamanie. Zamkneli browar w Warszawie , tez i w Gdansku, Braniewie (jakos pozniej sie uratowal) a teraz piwo wareckie o strasznej jakosci sprzedaja jako krolewskie (nawiasem mowiac powinno miec nazwe ku...skie). Niech wskrzeszaja dziiadka Heinekena a nie stara Warszawe z tradycjami I honorem. Wstyd i zachlannosc jedynie.
  • Darek 25-07-2016, 10:13:
Ten konkurs powinien dotyczyć takich miast jak Warka albo Bydgoszcz, bo królewskie w Warszawie nie jest już produkowane od kilkunastu lat. To takie warszawskie piwo jak lech czy warka...
  • Zdziś 24-07-2016, 00:05:
Pierwsze piwo którego nie dałem rady dopić wylałem ....

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH