Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Królewskie z nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom i nowymi opakowaniem

Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Świadczą o tym wyniki sprzedaży – Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem 1 w stolicy (za: Nielsen). Najbardziej warszawskie piwo otwiera właśnie sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom.

Królewskie z nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom i nowymi opakowaniem
fot. materiały prasowe

W 2018 r. Królewskie umocniło swoją pozycję niekwestionowanego lidera sprzedaży wśród konsumentów piwa w Warszawie, zwiększając przewagę nad konkurencją. W ubiegłym roku to właśnie Królewskie było najczęściej kupowanym piwem w całym województwie, wyprzedzając dotychczasowego lidera.

W 2019 r. Królewskie zaprasza do odkrywania unikalnego charakteru warszawskich dzielnic, z których każda ma swoją własną tożsamość. Królewskie dostrzega tę wyjątkowość i podkreśla unikalny związek mieszkańców z ich najbliższą okolicą.

- Naszym priorytetem na ten rok jest utrwalenie silnej więzi z mieszkańcami stolicy i całego regionu. Chcemy utrzymać i wzmocnić pozycję lidera w Warszawie oraz na całym Mazowszu. Nasza dzielnicowa kampania została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów, będziemy więc nadal ją rozwijać – mówi Mariusz Brzeziński, odpowiedzialny za markę Królewskie w Grupie Żywiec.

Na ulicach Warszawy na nośnikach wielkoformatowych zawisły już kreacje nawiązujące do lokalnych miejsc i symboli. Każdej z 18 dzielnic towarzyszy dedykowane hasło i grafika. Np. Na ulicach Bielan zobaczymy billboardy „Hucznie przy Hucie”, zaś „Z nadbagażem przy Okęciu” we Włochach.
W nowy rok marka weszła także z odświeżonym opakowaniem. Etykieta Królewskiego zyskała współczesny charakter, który lepiej oddaje ducha nowoczesnej Warszawy. Wkrótce, już po raz trzeci, marka wypuści też limitowaną edycję opakowań dedykowanych dzielnicom. Tym razem znajdą się na nich ciekawostki odkrywające pochodzenie dzisiejszych nazw dzielnic.

Za kreacje oraz działania BTL dla marki Królewskie odpowiada agencja Just. Odświeżone opakowania oraz limitowaną edycję puszek zaprojektowało Wilk Studio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla Królewskiego prowadzi agencja ROOTS, a komunikację digital i social media – TWIN.digital collective.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Królewskie RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.161.31.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.