Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lech Premium po raz czwarty sponsorem głównym Przystanku Woodstock

  • Autor: pr
  • Data: 02-08-2017, 14:15
Lech Premium po raz czwarty sponsorem głównym Przystanku Woodstock
fot. materiały prasowe

Leszek Chmielewski na tegorocznej edycji największego w Polsce muzycznego festiwalu pojawi się w nowej odsłonie. W swoim Miasteczku zaskoczy woodstockowiczów wieloma nowościami: Leszek jeszcze mocniej ich zintegruje i dostarczy pozytywnych wrażeń oraz kreatywnych wyzwań. Zgodnie z tradycją na Przystanku nie zabraknie też limitowanej puszki Lecha Premium inspirowanej Woodstockiem.

Muzyka, energia, optymizm to ważne elementy świata Leszka, dlatego także w tym roku nie zabraknie go na Przystanku Woodstock. Tym razem Leszek zaprasza do swojej strefy, która w tym roku stanie się prawdziwym miasteczkiem. W Miasteczku Leszka na wyjątkową społeczność woodstockowiczów czekają: recyklingowe lub plastyczne warsztaty w Kuźni Talentów, prezentacje zespołów muzycznych, które otrzymały Dziką Kartę Lecha na scenę w Kostrzynie nad Odrą, karaoke, nocne kino plenerowe czy malowanie zielonych irokezów. Udział w zadaniach będzie premiowany specjalną walutą – „Leszkiem”, wymienną na gadżety i nagrody m.in. handshake z Jurkiem Owsiakiem, darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej

Leszek zapewnia emocje, ale także dba o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w Strefie Sprawdź Promile i na całym festiwalu. Dlatego przekazał WOŚP 8 nowoczesnych i profesjonalnych alkomatów, które zostały zakupione ze środków uzyskanych z trzech ton surowców zebranych podczas ubiegłorocznego Przystanku. Wszystko dzięki proekologicznej i odpowiedzialnej postawie uczestników Festiwalu, którzy przynosili posegregowane surowce do strefy eko Leszka.

Przystanek Woodstock 2017 to miejsce, gdzie królować będzie po raz kolejny limitowana edycja puszki Lecha Premium. Tradycja specjalnie zaprojektowanej puszki z roku na rok zyskuje nowych fanów i utrzymuje się, odkąd Leszek pierwszy raz pojechał na Woodstock w 2014 roku. Tym razem piwo w kolorowym, energetycznym opakowaniu, nawiązującym do klimatu festiwalu dostępne będzie na jego terenie i w okolicy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH