Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Leżajsk wspiera siatkarzy Asseco Resovii

21 stycznia startuje akcja marki Leżajsk „Wszyscy Murem za Asseco Resovią”. Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła już limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii – sportowej wizytówki Rzeszowa i całego Podkarpacia. Sprzedaż kolekcji potrwa do końca marca lub do wyczerpania zapasów.

Leżajsk wspiera siatkarzy Asseco Resovii
fot. materiały prasowe

Dla wielbicieli  „Sovii” będzie to doskonała okazja, aby nie tylko zebrać wizerunki swoich ulubionych zawodników, ale także wyrazić wsparcie dla całej drużyny. Z każdej sprzedanej puszki Leżajsk przeznaczy bowiem 5 groszy na stworzenie muralu kibicowskiego w Rzeszowie. Jego ostateczny projekt wybiorą w głosowaniu sami kibice, a sama grafika powstanie w kwietniu na ogromnej ścianie w pobliżu hali Podpromie.  

– Marka Leżajsk wspiera z dumą Asseco Resovię Rzeszów już od 2007 roku. Jesteśmy z drużyną nie tylko kiedy święci triumfy, ale także gdy ma słabsze chwile w siatkarskiej rywalizacji. „Sovia” ma niesamowitych kibiców, którzy słyną ze znakomitego dopingu na meczach, imponujących opraw i niekonwencjonalnych pomysłów. Jako marka Leżajsk chcemy wspólnie z nimi pokazać, że dziś stoimy „Wszyscy murem za Asseco Resovią – podkreśla Mariusz Brzeziński, brand manager marki Leżajsk w Grupie Żywiec.     

Kibicowskiej akcji Leżajska towarzyszy strona internetowa, na której każdy będzie mógł zademonstrować swoje wsparcie dla drużyny i pokazać, że ich biało-czerwone serca mocno biją dla rzeszowskiego klubu. Elementem strony jest galeria kibica, którą tworzyć będą sami fani „Sovii”. Dodanie zdjęcia do galerii jest bardzo proste. Można to zrobić z poziomu strony www - https://wszyscymurem.pl , z Instagrama – tagując zdjęcie #gosovia, oraz poprzez mailowy newsletter, który trafi do mieszkańców rodzimego rynku piwa Leżajsk.

Fotografie najbarwniejszych opraw z hali Podpromie, historycznych koszulek, unikalnych gadżetów klubowych czy selfie z ulubionym zawodnikiem – każde zamieszczone zdjęcie będzie wyrazem wsparcia dla Asseco Resovii Rzeszów. W kwietniu galeria zdjęć zostanie przeniesiona na oficjalną stronę klubu i tam pozostanie na kolejne sezony.

W ramach akcji powstaje także seria wyjątkowych wywiadów z zawodnikami. Premiera już na koniec stycznia. 

Akcji „Wszyscy murem za Asseco Resovią” towarzyszy silna kampania digitalowa, działania w social mediach, a w Rzeszowie nośniki zewnętrzne. Za koncepcję kreatywną  oraz kreacje BTL odpowiada agencja JUST, autorem projektu promocyjnych opakowań jest Studio Wilk. Działania digitalowe marki prowadzi Golden Submarine, za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Browar Leżajsk RSS ALERT    /    piwo Leżajsk RSS ALERT    /    Grupa Żywiec RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.