Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl chce powtórzyć winny wynik sprzedażowy z zeszłego roku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2013, 13:37
Lidl chce powtórzyć winny wynik sprzedażowy z zeszłego roku
Oferta winna Lidla fot. Lidl

Sieć dyskontów Lidl wprowadza od dziś do sprzedaży około 40 win francuskich po tym jak w ubiegłym roku po wprowadzeniu nowej oferty win sprzedaż w ujęciu wartościowych wzrosła o ponad 30 proc.

Lidl podkreśla, że mimo iż wino zyskuje w Polsce coraz większą popularność, a dynamika jego spożycia rośnie w szybkim tempie, to jednak wiedza Polaków o winie i kulturze winnej wciąż ogranicza się głównie do powielania stereotypów, dlatego chce upowszechniać tę wiedzę wprowadzając nową ofertę win. 

- W porównaniu z rokiem 2011, w roku ubiegłym, kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy tak szeroką ofertę wysokiej jakości win z Francji, odnotowaliśmy ponad 30% wzrost sprzedaży w ujęciu wartościowym - mówi Patrycja Kamińska, przedstawiciel Lidl Polska.

- Z badań, które zostały przeprowadzone na nasze zlecenie wynika, że Polacy niewiele wiedzą o kulturze winnej, a wino piją głównie okazjonalnie, od święta, jako samodzielny alkohol - dodaje.

Takie wnioski wynikają z badania, które w sierpniu b.r. zostało zrealizowane przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska.

W sklepach sieci Lidl pojawiła się 30 września nowa oferta win składająca się z około 40 wysokiej jakości francuskich trunków. Wina z nowej oferty Lidl reprezentują 4 regiony winiarskie Francji - Alzację, Burgundię, Dolinę Rodanu oraz Bordeaux, z którego pochodzi największa część kolekcji.
W sprzedaży dostępne są wina z najbardziej cenionych gmin, m.in. Pauillac, Saint Julien i Margaux, a także szlachetne słodkie trunki z regionów Sauternes i Lupiac.

- W ofercie Lidla znajduje się też słynne Chateau Talbot, zajmujące 34. miejsce w rankingu najbardziej poszukiwanych win na świecie. Gratkę dla koneserów stanowią również wina takie jak Chateau de Camensac, trunki z Fronsac oraz Chateau Pedesclaux, wysoko oceniane przez krytyków winiarskich - mówi sommelier współpracujący z Lidl Polska i znawca wina, Michał Jancik.

W sklepach Lidl znajdziemy wina białe, różowe i czerwone w szerokim zakresie cenowym, sięgającym od ok. 12 zł do 199 zł za butelkę. Ponad połowa oferowanych win mieści się jednak w przedziale cenowym do 30 zł.

Roczne spożycie wina w Polsce w 2012 r. wyniosło 100 mln litrów i według prognoz Euromonitor International, w 2017 r. ma przekroczyć 140 mln litrów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.