REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl chce powtórzyć winny wynik sprzedażowy z zeszłego roku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2013, 13:37
Lidl chce powtórzyć winny wynik sprzedażowy z zeszłego roku
Oferta winna Lidla fot. Lidl

Sieć dyskontów Lidl wprowadza od dziś do sprzedaży około 40 win francuskich po tym jak w ubiegłym roku po wprowadzeniu nowej oferty win sprzedaż w ujęciu wartościowych wzrosła o ponad 30 proc.

REKLAMA

Lidl podkreśla, że mimo iż wino zyskuje w Polsce coraz większą popularność, a dynamika jego spożycia rośnie w szybkim tempie, to jednak wiedza Polaków o winie i kulturze winnej wciąż ogranicza się głównie do powielania stereotypów, dlatego chce upowszechniać tę wiedzę wprowadzając nową ofertę win. 

- W porównaniu z rokiem 2011, w roku ubiegłym, kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy tak szeroką ofertę wysokiej jakości win z Francji, odnotowaliśmy ponad 30% wzrost sprzedaży w ujęciu wartościowym - mówi Patrycja Kamińska, przedstawiciel Lidl Polska.

- Z badań, które zostały przeprowadzone na nasze zlecenie wynika, że Polacy niewiele wiedzą o kulturze winnej, a wino piją głównie okazjonalnie, od święta, jako samodzielny alkohol - dodaje.

Takie wnioski wynikają z badania, które w sierpniu b.r. zostało zrealizowane przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska.

W sklepach sieci Lidl pojawiła się 30 września nowa oferta win składająca się z około 40 wysokiej jakości francuskich trunków. Wina z nowej oferty Lidl reprezentują 4 regiony winiarskie Francji - Alzację, Burgundię, Dolinę Rodanu oraz Bordeaux, z którego pochodzi największa część kolekcji.
W sprzedaży dostępne są wina z najbardziej cenionych gmin, m.in. Pauillac, Saint Julien i Margaux, a także szlachetne słodkie trunki z regionów Sauternes i Lupiac.

- W ofercie Lidla znajduje się też słynne Chateau Talbot, zajmujące 34. miejsce w rankingu najbardziej poszukiwanych win na świecie. Gratkę dla koneserów stanowią również wina takie jak Chateau de Camensac, trunki z Fronsac oraz Chateau Pedesclaux, wysoko oceniane przez krytyków winiarskich - mówi sommelier współpracujący z Lidl Polska i znawca wina, Michał Jancik.

W sklepach Lidl znajdziemy wina białe, różowe i czerwone w szerokim zakresie cenowym, sięgającym od ok. 12 zł do 199 zł za butelkę. Ponad połowa oferowanych win mieści się jednak w przedziale cenowym do 30 zł.

Roczne spożycie wina w Polsce w 2012 r. wyniosło 100 mln litrów i według prognoz Euromonitor International, w 2017 r. ma przekroczyć 140 mln litrów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH