Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Liga Mistrzów UEFA dobiegła końca, a Heineken nadal w grze

Liga mistrzów UEFA dobiegła końca. Po świetnym spotkaniu Real Madryt pokonał w finale Ligi Mistrzów Liverpool 3:1. Ten mecz zakończył jedną z najbardziej pamiętnych edycji, ale Heineken – oficjalny sponsor tych rozgrywek – dalej jest w grze. W aktywacji marki „Poczuj legendarne emocje” codziennie do końca czerwca wygrać można wyjątkowe futbolowe nagrody, w tym wyjazd na mecz Superpucharu Europy.

Liga Mistrzów UEFA dobiegła końca, a Heineken nadal w grze
fot. za heineken.com.pl

Starcie Ramosa z Salahem, niesamowity gol Bale’a i fatalne błędy Lorisa Kariusa – to wszystko mogliśmy oglądać w zakończonej w sobotę edycji Ligi Mistrzów. Do wspólnego oglądania meczów i dzielenia się emocjami tradycyjnie inspiruje Heineken, przygotowując dla fanów aktywację „Poczuj legendarne emocje”. Jeszcze do końca czerwca wygrywać można w niej nagrody przybliżające klimat najlepszych piłkarskich rozgrywek – wyjazdy na mecze rozgrywek UEFA, PlayStation 4 Pro z zestawem VR oraz piłki z autografem Jerzego Dudka. Żeby zagrać o nie, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod znajdujący się pod kapslem lub zawleczką. Konsumenci znajdą kody na opakowaniach wszystkich piw Heinekena, Heinekena 3, Heinekena 0.0, a także specjalnej limitowanej edycji puszek z wizerunkiem Jerzego Dudka.

– Przyzwyczailiśmy się już, że Liga Mistrzów to niezwykłe spektakle z udziałem największych gwiazd futbolu, a mimo to każda kolejna edycja zaskakuje nas jeszcze bardziej i dostarcza niezwykłych przeżyć. Cieszymy się, że możemy przybliżać polskim kibicom świat wielkiej piłki i dajemy im okazję doświadczyć na żywo tych emocji – mówi Marcin Drożyński kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec.

– W tym roku piłkarskie święto trwa jeszcze dłużej, a Heineken zaprasza swoich fanów nie tylko na mecze Ligi Mistrzów, ale też na Superpuchar Europy, otwierający europejskie rozgrywki w nowym sezonie. To będzie wyjątkowy mecz. Zagrają, dwie drużyny z Madrytu (Atletico i Real), które w ostatnich czterech sezonach mierzyły się aż dwa razy w finale i zawsze wygrywał Real. Zapowiada się najlepsza od lat edycja Superpucharu – dodaje.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    alkohole niskoprocentowe RSS ALERT    /    Heineken RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.234.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.